Start > Körkortsforum > Uppkörning Järfälla idag

Uppkörning Järfälla idag

Rörsocker 2021-06-03 22:04 ! Citera #
Hej,

Hade uppkörning i Jakobsberg idag. Fick kolla vindrutetorkarna fram och bak. Hen var tydlig med instruktionerna. Men så nervös som man var fick jag hjärnsläpp på småsaker som jag förstod att jag skulle bli kuggad på... Fyrkorsning där jag hade företräde men velade pga stress, vilket var i slutet av provet. Många stora cirkulationsplatser och ombyggnader överallt men fick ingen anmärkning för körningen.
Men förstod att jag vart kuggad direkt när jag velade vid stopp signal skylten, då jag lät gående gå över obevakade övergångsstället. Dock vart det fortsatt grönt trafikljus och dum som man var stannade jag för nästa övergångsställe, tom en gående pekade att det var grönt *faceplant* Var så jäkla sur på mig själv att jag gjorde den missen. Ville bara vända tillbaka, kommer ihåg att jag tänkte ”varför ska jag fortsätta med uppkörningen?!”

Jag trodde dem skulle göra det svårare prov, förväntade mig det värsta men körde ut från TF, in mot centrum, ut mot Sthlm, en sväng i Kallhäll, tillbaka upp på motorvägen och så körde vi tillbaka till TF.

Ville sjunka ner under jorden när jag hörde orden ”idag kommer du inte bli godkänd” (tack gode gud att man fick ha munskydd) för jag höll på att storgråta men bet ihop...

Nu när det ändå gått några timmar senare känns det lite bättre i alla fall. Måste tänka positivt och inte ge upp. Lära mig av misstagen och kämpa vidare.

Summa kardemumma: ge inte upp, alla ni som kämpar lika hårt som jag! Ni är inte ensamma. Kämpa vidare. Förr eller senare kommer vi ha kortet i handen (och med stolthet)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo