https://youtu.be/V8NIj4BNs1k
Skulle inte bli förvånad ifall han godkände henne med tanke på att dem verkar känna varandra.
3:35 hon krypkör i en gångbana? Man behöver väl ändå inte köra så långsamt? Kommer ju ta 30 minuter att köra 50 meter.
4:50 innebär inte det att gångbanan upphör? Då är det väl 30 som är standard på en sådan väg? Dock att man är beredd att sakta in
6:44 är inte det där gott om tid för att stanna? Hade man haft bilar bakom sig är det bättre då att köra mot rött? Det var ju en låg hastighet dock
7:15 Hur fungerar det i sådanna situationer när det inte finns några hastighetsskyltar? Vad ska man göra? Hon kör väl garanterat för långsamt? Jag hade chansat på 50km/h med tanke på att det är en stor väg med god sikt.. men vill gärna veta hur man ska köra när det inte finns hastighetsskyltar..
9:35, en skarp kurva men fortfarande är det inte väl långsamt? Jag hade personligen kört 30~ MEN vid slutet av kurvan så kommer det ju en korsning, jag är orolig att jag i denna situation hade behövt tvärnita eller råkat köra ut i korsningen. Borde det inte ha funnits varningsskyltar? Känns som en farlig väg.
10:20 återigen, hon kör ut från korsningen men det finns inga indikationer om hur fort hon ska köra. Här hade jag kuggat. Hade ”chansat” på 40-50km/h.. vad är lösningen för att aldrig behöva oroa sig för hastighetsskyltar? Snälla dela med er.