Start > Körkortsforum > Uppkörning... detaljer för er …

Uppkörning... detaljer för er som är nervösa...

Gäst 2010-07-01 19:06 ! Citera #
Jag känner fler som klarat det på första än att ha kuggat.
De flesta körskole eleverna klarar det faktist på första försöket.
Känner inte en enda elev som inte klarat det.
Gäst 2010-07-06 19:33 ! Citera #
Underbart! Stort gartis och tack till din redogörelse. är så förbannat nervös inför uppkörningen! xD
Gäst 2010-07-06 19:50 ! Citera #
Bra skrivet :)
buck 2010-07-29 22:14 ! Citera #
Jättebra post med massa bra tips! Tack och Många grattis till dig! Ska snart köra upp och sitter och är orolig att de ska vara så där grymt hårda som alla säger men börjar tro att de kanske är möjligt trots allt att klara det på första försöket! :)
Gäst 2010-08-01 03:11 ! Citera #
Väldigt intressant att läsa alla era tips. Jag håller just nu på att övningsköra och läsa teorin. Tycker teori biten är jobbigast just det här med att läsa och få det att sitta. Till er som kört upp vad bör jag som övar fokusera på?
Jayson 2010-08-09 17:59 ! Citera #
Tack för ett jättebra inlägg! Hjälper mycket nu inför uppkörningen om några dagar bara.
/Jayson
Gäst 2013-02-10 13:39 ! Citera #
Haha.. Ql post!
Gäst 2016-01-04 17:38 ! Citera #
Haha, älskar posten! Du verkar ha haft en soft uppkörare som lät dig hållas, eller så inbilla du dig bara att du missade massa saker. Gillar tipset om att visa hur du resonerar för henom som bedömmer dig.
ey b0ss 2016-10-19 21:22 ! Citera #
Mercedes Benz 2010-06-16
Hej. Jag kan minsann säga att du fick en bra bilinspektör!

Jag kuggade uppkörningen 5 ggr för skit grejer så som att ”du kopplade innan du bromsade när du skulle stanna” ”du backade lite fel” osv. Samtliga gånger fick jag otur med de bilinspektörer som jag fick. Men 6 gången var jag fastbesluten om att ta den, och igår tog jag den och snart kommer körkortet. Nu vill jag bara glömma bort allt som har med Vägverket och göra men man får ju ändå lite flashbacks från de man gjorde uppkörningen med. Om du frågar mig så skulle jag säga att VV är lite petiga (Speciellt i Stockholm) när det är mkt trafik och sånt.
Du har helt rätt det är rent av förjävligt i stockholm och runt stockholm!
tom i norrtälje jobbar bara folk från jakobsberg och sollentuna sa en trafikinspektör idag på vv i norrtälje och att dem har 30 uppkörningar per dag.
men hon kan också kanske ha menat att dem hjälper till från stockholm och att just idag var det 30 uppkörningar.
var lite nervös så lite osäker på va hon sa.
Gäst 2016-10-19 21:59 ! Citera #
ey b0ss 2016-10-19
Du har helt rätt det är rent av förjävligt i stockholm och runt stockholm!
tom i norrtälje jobbar bara folk från jakobsberg och sollentuna sa en trafikinspektör idag på vv i norrtälje och att dem har 30 uppkörningar per dag.
men hon kan också kanske ha menat att dem hjälper till från stockholm och att just idag var det 30 uppkörningar.
var lite nervös så lite osäker på va hon sa.
Klarade du uppkörningen?

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest