Start > Körkortsforum > Tid akut

Tid akut

emarson 2021-05-28 16:28 ! Citera #
Hej jag måste resa i väg och behöver göra uppkörningen så fort,är det någon som har bokat tid den närmaste tid, men känner sig tveksam vill och kan gärna ta din tid. uppskattar värmt om ni har annat tips.
Gäst 2021-05-28 16:48 ! Citera #
Tjena, det funkar tyvärr inte så att man kan ”överlåta” sin bokade uppkörning till någon annan.

Eftersom det är bråttom så måste du isåfall uppdatera bokningssidan så inihelvete ofta för att inte missa plötsliga lediga tider som dyker upp.

Dom bokas inom knappa minuten upp dock, då många sitter och väntar in lediga tider i hela landet. Först till kvarn!
Gäst 2021-05-28 19:14 ! Citera #
:lol: haha, den var bra
Gäst 2021-05-29 07:07 ! Citera #
Jag avbokade nu
Gäst 2021-05-29 08:40 ! Citera #
Förlåt, vill inte vara otrevlig, men det är en pandemi i världen och man har dragit ner på resurserna inom Trafikverket så väntetiderna på vissa ställen kan vara upp till ett år(!). Jag tror alla här vill ta körkort snabbt, det är ett hett diskuterat ämne just nu detta med tider, så tror du på fullaste allvar att du ska kunna få någon förtur bara för att du har fått lite bråttom? Med all respekt, men då hade du fått börja tidigare med körkortet och haft marginal med att det kan ta längre tid än beräknat

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest