Känner mig oerhört värdelös efter att ha kuggat 2 gånger, speciellt som en som är väldigt bilintresserad...
Vid första uppkörningen kände jag mig oerhört säker på mitt körande och var nästan övertygad om att jag skulle bli godkänd. Allt gick bra, men tappade koncentrationen efter ett tag och accelererade inte snabbt ut från en landsväg. Den jag körde upp med är känd för att kugga folk hela tiden, så jag var inte så ledsen över den gånger. Jag var mest arg på hur oerhört dryg denna personen var, satt helt tyst under tiden jag kört och surfade på internetet under tiden som jag gjorde säkerhetskontrollen. Jag blev hursomhelst underkänd och blev extremt omotiverad till min nästa uppkörning...
Hursomhelst, andra gången hade jag helt och hållet tappat självförtroendet. Jag var extremt otaggad på att köra upp och hade ingen motivation att klara det. Men jag hade helt o hållet tappat fokuset, och det gick absolut dåligt. Jag var nervös, stressad och gjorde inte som inspektören sa att jag skulle göra två gånger. Inspektören var enormt snäll, så jag ska inte klaga på någon mer än mig själv.
Men det är ju så himla tråkigt att kugga 2 gånger. Speciellt om man har bekanta som klarat det på första försöket, och om man själv känner (första gången) att det gått så jävla bra, men blir underkänd ändå. Försöker att få upp motivationen nu, men det är svårt, efter att man hela tiden blivit tillsagd att man är så duktig på att köra, och sedan kuggat 2 gånger efter det. Har ni några trösttips till mig?