Start > Körkortsforum > Uppkörning på onsdag

Uppkörning på onsdag

Nervös person 2021-05-21 14:26 ! Citera #
Hej!
Jag har uppkörning i Sunne på onsdag. Är såååå nervös pga känner att jag har en del finlir kvar. Typ göra smidigare vänstersvängar på landsväg och ha bättre koll på enkelriktat. Plus har aldrig kört motorväg, bara 90-vägen som e här utanför. Nån annan som kört upp här? Vad kan jag förväntas göra? Hur vet man om man är redo för uppkörning? Ska hem till Gbg i helgen o öva med mamma så HOPPAS att det lägger sig över helgen.
AV 2021-05-21 15:17 ! Citera #
Jag hade nog avbokat körprovet om jag kände så. Jag tycker att man ska vara en säker förare med full tro på sin egen förmåga när man kommer till provet. Varför kasta pengar i sjön, de släpper aldrig igenom en halvklar förare.
Jag är nog ungefär på samma nivå som du, men jag har bokat mitt körprov i september för att hinna öva mer.
Nervös person 2021-05-21 17:30 ! Citera #
Ja! Ska se hur det känns på måndag och är det fortfarande lika svajigt så avbokar jag absolut. Eller bokar om till senare.
Gäst 2021-05-22 20:37 ! Citera #
Har du kört i Sunne och ska köra upp där så kan du väl alla vägar? Då är det väl inga problem. Är väl ett litet ställe. Akta dig för Farsta du.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 00:40
10
I dag 00:37
1
I går 19:26
2
I går 14:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest