Start > Körkortsforum > Jag hade uppkörning idag som j…

Jag hade uppkörning idag som jag kuggade på

Gäst 2021-05-19 19:02 ! Citera #
Hej.
Jag hade uppkörning idag som jag kuggade på.
Han tyckte att jag hade kört för mycket i trafikskola och hade därav ingen egen körsätt vilket ledde till problem med samspel... Och det stämmer jag har nästan enbart kört med trafikskolan och med det lagt väldigt mycket pengar på detta så kändes jue sådär att höra det. Han tyckte inte att jag skulle köra mer i trafikskola utan ta en liten paus å köra privat. Problemet är att jag inte har någon att köra privat med. Och nu hittar jag ingen lösning till detta? Vad ska jag ta mig till, vad jag äm gör blir de fel
AV 2021-05-19 21:53 ! Citera #
Du kan i alla fall testa att köra lite på en ny körskola eller med en annan lärare.

Inspektörn kanske försökte säga att han upplevde dig som en osäker förare och därför rekommenderade att du kör privat för att få in vanan.
Gäst 2021-05-19 22:38 ! Citera #
Kuggade också idag. Gjorde ETT misstag sa han, och det var att svänga ut då det kom en lastbil, han tyckte jag accelererade för långsamt så att lastbilen var tvungen att bromsa

antingen skulle jag gasat mer eller att väntat på lastbilen

själv tyckte jag att jag gasade på ganska mycket :(
fick ny tid om 40dagar typ..
Gäst 2021-05-24 21:39 ! Citera #
Ja, tar du en tight lucka så måste du gasa allt vad bilen har?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor