Start > Körkortsforum > Prov på albanska

Prov på albanska

e 2021-05-15 19:38 ! Citera #
Någon som har gjort teoriprovet på albanska senaste tiden och kan berätta vad för frågor man fick?
Är det bara frågor från de 8 pärmarna eller är det mer för att det känns lite konstig med dom här frågorna då det är lite annorlunda albanska samt många fel i dom.
Gäst 2021-05-15 23:42 ! Citera #
Om du vill köra hardcore och kommer gynna dig längre fram i livet i Sverige.

Sorry, lär dig Svenska Tal och Skrift samt läsförståelse, så kommer det gå hur skitenkelt som helst för dig.
det kommer på alla plan ska du se ;) ....

Nothings for free in this world ill tell ya.

samt dra inget rasse kort över detta inlägg.
Gäst 2021-05-16 10:01 ! Citera #
Jag är nyanländ här, bara 9 månader och att göra provet på albanska underlättar mig då jag är frf inte på den nivån jag vill på svenska.

Jag tar inte din kommentar allvar men det jag märker är att min svenska är på samma nivå som din om inte bättre.

Ha en trevlig dag!
Egzon 2022-02-03 19:52 ! Citera #
Hej
Kan jag plugga på albanska språk ,för at jag kan inte så bra svenska
Gäst 2022-02-04 19:59 ! Citera #
e 2021-05-15
Någon som har gjort teoriprovet på albanska senaste tiden och kan berätta vad för frågor man fick?
Är det bara frågor från de 8 pärmarna eller är det mer för att det känns lite konstig med dom här frågorna då det är lite annorlunda albanska samt många fel i dom.
Vad menar du med 8 pärmar?
Gäst 2022-02-28 21:56 ! Citera #
Gäst 2021-05-16
Jag är nyanländ här, bara 9 månader och att göra provet på albanska underlättar mig då jag är frf inte på den nivån jag vill på svenska.

Jag tar inte din kommentar allvar men det jag märker är att min svenska är på samma nivå som din om inte bättre.

Ha en trevlig dag!
Du borde ta den på allvar.

Inget fel i att lära sig Svenska i tal och skrift. men du skriver bra så borde inte vara något problem för dig alls,

vad är det för fel i det att ställa dem kraven?

För jag menar, åker jag till Albanien så ställer de samma krav på mig? eller?.
Sebahate Trepca 2022-10-14 23:46 ! Citera #
Jag vill lära teori prov Albanska
tole 2022-10-28 00:02 ! Citera #
Är detta en sida som visar hur man kan köpa teorin på Albanska så att man kan plugga till de?
För hittar inget i sidan.
Gäst 2022-10-28 22:46 ! Citera #
tole 2022-10-28
Är detta en sida som visar hur man kan köpa teorin på Albanska så att man kan plugga till de?
För hittar inget i sidan.
Ja!
Gäst 2023-02-02 20:58 ! Citera #
Hej

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov