Start > Körkortsforum > Uppkörning imorgon

Uppkörning imorgon

HK 2021-05-04 16:21 ! Citera #
Hellu!

Har uppkörning imorgon kl 11.30 i Bollnäs. Har någon kört upp där och har någon erfarenhet av staden? Har just avslutat en halv veckas intensivkurs i närliggande stad och min lärare avslutade kursen med ”du har en jävla utmaning framför dig, där är det riktig stadstrafik.” Blev lite ledsen av att det var det sista jag fick höra annat än pepp. Har sjuk ångest nu också kan jag tillägga

Någon som kan ge lite lugnande råd?

Tack!
Gäst 2021-05-04 16:33 ! Citera #
Hejsan!
Jag har tyvärr inga tidigare erfarenheter att komma med.

Däremot tänkte jag tipsa om att i sökfältet här på forumssidan skriva typ ”uppkörning bollnäs” och kika efter tidigare skapade trådar ang området. Kanske hittar något användbart där.

Önskar fö övrigt dig lycka till, imorgon, tror du fixar det! Let us know :)
HK 2021-05-05 13:45 ! Citera #
Tack gäst! Jag körde upp och det gick galant, blev godkänd trots små felaktigheter. Sjukt stolt nu!!!!
Gäst 2021-05-05 15:45 ! Citera #
HK 2021-05-05
Tack gäst! Jag körde upp och det gick galant, blev godkänd trots små felaktigheter. Sjukt stolt nu!!!!
ÅÅåååå stort grattis!! Hurdan var din reaktion när du fick domen?? :D

Jag kommer fan böla när jag blir godkänd!
Gäst 2021-05-05 18:28 ! Citera #
Å en fråga till förresten! Vilka småfel gjorde du som inspektören kunde bortse ifrån? :)
HK 2021-05-06 07:40 ! Citera #
Jag visste inte var jag skulle ta vägen, blev så sjukt chockad för jag var verkligen säker på att jag hade misslyckas. Blev körd dit av min farmor och farfar, sprang dit efter och sa att jag blev godkänd och min farfar började gråta för han blev så glad, haha, det var så fint. <3

Mina småfel var: glömde ta ner handbromsen (den var sån elektrisk och satt typ under ratten på denna bil, det var en Volvo v60), min backning runt hörn blev superdålig då jag hamnade typ i mitten av stigen jag backade på. Tror dock inspektören hade överseende med detta då det var dike runtom stigen. Jag fick parkera om 2ggr(!) utanför Trafikverket sen för jag hamnade PÅ strecken på parkeringsrutan. Sen var jag extremt osäker på denna bil jag körde så det var rätt svårt att hitta dragläget och växla smooth, men inspektören sa att det var okej då jag inte är van med bilen. För övrigt supersnäll inspektör, vi pratade hela vägen och man märkte verkligen att han försökte göra mig mindre nervös!!
HK 2021-05-06 07:42 ! Citera #
Glömde lägga till det, iom att jag glömde ta ner handbromsen fick jag motorstopp innan jag ens börjat backa ut från parkeringen... hahaha. Det var liksom det första som hände av allt under uppkörningen, så var inte en superbra början :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor