Start > Körkortsforum > HJÄLPPP!!!!

HJÄLPPP!!!!

namnej 2021-05-03 15:22 ! Citera #
Klarar man teorin med endast Trafikens grunder, elecentralen (appen) och repeterande tester ?
Hanna 2021-05-03 18:10 ! Citera #
Nej, det tycker jag personligen inte räcker. Självklart är tester bra, men elevcentralens frågor är lätta att memorera vilket man absolut inte ska göra. Jag läste körkortsboken 2ggr, gjorde Elevcentralens frågor men köpte också frågor på ikörkorts sida. Varvade detta och klarade teorin på första försöket!

Elevcentralen är bra men som sagt lätt att man börjar omedvetet memorera frågorna.
Sessan 2021-05-03 21:13 ! Citera #
Hej!

Jag kunde en del av boken sedan innan så jag
läste den 2 veckor innan teorin och sista veckan satt jag o gjorde massa tester på elevcentralen och andra webbsidor.

Det jag inte kunde läste jag på om
i boken :)

Så komplettera boken med en mängd testfrågor, och kanske även appar som förklarar boken på ett bättre sätt.

Hoppas det hjälper!
// sessan
namnnej 2021-05-05 01:16 ! Citera #
Tack för hjälpen köpte ”Körkortsboken uppslag 31” har 1 mån på mig så ska försöka gå igenom boken 3 ggr och sedan göra otroligt många frågor och de jag ej kan ska jag läsa upp och verkligen förstå.
Tack för infon!
ja 2022-01-02 11:38 ! Citera #
hej jag valde fet stil för du e de, hej, mitt namn är ja, jag ska hjälpa dig med ditt körkort, bara bli bra. Hejdå lycka till nu.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
7
I dag 08:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest