Start > Körkortsforum > Kuggat tredje uppkörningen, hu…

Kuggat tredje uppkörningen, hur hittar man tider?

gäst 2021-04-30 13:59 ! Citera #
Hej!

Jag har precis kuggat min tredje uppkörning och det verkar helt omöjligt att boka in en ny tid innan sommaren. Kollar i städer som ligger max 2-3 timmar från Stockholm och den bästa tiden jag lyckats hitta är den 24e maj i Västerås men tyvärr han jag inte boka den innan någon annan gjorde det. Är det någon här som lyckats hitta en tid i stockholmsområdet eller 2-3 timmar utanför Stockholm? Just nu har jag en inbokad tid den 12 augusti, 2 veckor innan min teori tar slut, men vill hitta en tid innan sommaren.
Adam 2021-04-30 14:38 ! Citera #
När hitta du tiden den 24 maj? Kom den upp en tidig morgon
Abdullahi 2021-04-30 15:04 ! Citera #
Do moste oppdatera min son
Gäst 2021-04-30 15:17 ! Citera #
Adam 2021-04-30
När hitta du tiden den 24 maj? Kom den upp en tidig morgon
Den kom upp halv ett på natten ungefär, så det kan komma tider vilken tid på dygnet som helst
Gäst 2021-04-30 19:10 ! Citera #
Bara att hoppa runt mellan städerna som ett sätt att uppdatera, så helt plötsligt kommer den en avbokning så bara KASTAR du dig över den ;) Utan att ens läsa. Sen kan du ju se vad det står och bestämma om du vill boka den tiden när du har ”paxat” den
Sessan 2021-04-30 19:27 ! Citera #
Du behöver nog träna mer än att skynda dig fram med att hitta en tid,

Du slösar bara väldigt mycket pengar om du kommer halvt oförberedd & bara vill skynda med att hitta en tid :)

Utöver det,
Kolla 7 på morgonen då brukar det också finnas.

// sessan

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor