Start > Körkortsforum > Klarad uppkörning idag i Solle…

Klarad uppkörning idag i Sollentuna

Joule 2021-04-29 08:57 ! Citera #
Klarad min uppkörning idag i Sollentuna. Hade en väldigt trevlig och professional kvinnlig inspektör. Kan så mycket om Sollentuna nu är välkomna med frågor.
brajlet 2021-04-29 10:17 ! Citera #
Har uppkörning där imorgon, kuggade i Södertälje igår pga två dåliga misstag av mig.
Vad fick du köra för bil? körde du automat eller manuell? rutt? något speciellt man ska tänka på? mycket trafik?
och till sist, Stort grattis till körkortet :D
Gäst 2021-04-29 10:33 ! Citera #
Hur många gånger gjorde du tills du klara
Joule 2021-04-29 14:47 ! Citera #
En gång
N 2021-04-29 16:59 ! Citera #
brajlet 2021-04-29
Har uppkörning där imorgon, kuggade i Södertälje igår pga två dåliga misstag av mig.
Vad fick du köra för bil? körde du automat eller manuell? rutt? något speciellt man ska tänka på? mycket trafik?
och till sist, Stort grattis till körkortet :D
De har manuella skoda Karoq.
Automat Volvo V60 och VW golf.
Ska man köra upp i Sollentuna så tycker jag man ska öva på dessa områden: HELA Sollentuna, Täby Kyrkby, vägen ut till Hagby och även till Kista, där jag fick köra. De har verkligen hur många rutter som helst. Innan jag körde upp så körde jag varje dag och hamnade nästan jämt bakom ett prov. Självklart följde jag efter =D

Bästa är att köra runt och innan lunchtid. Jag hade 0 trafik en måndag 10.50.

Allt annat ligger på att du kan köra bil, obviously. ;)
Brajlet 2021-05-01 06:42 ! Citera #
Klarade uppkörningen!:)
Tog endast för automat och fick köra en e-golf elbil. Var en del trafik, började med att det tid ganska långtid att ens komma ut från Trafikverket för att det var så mycket bilar, sen ut på motorväg och följa skyltar mot Hagby tror jag det var sen mot Sollentuna C, sen in på ett bostadsområde där jag fick vända. Sen sa inspektören åt mig att stanna vid sidan. Jag tänkte: vad fan har jag gjort nu?. Men han skulle bara säga till några övningskörare att sluta följa efter oss:D
Tillbaka till Trafikverket för det trevliga beskedet.
Fick en känsla av att jag fick en väldigt lätt uppkörning. Min första kuggade jag på skitsaker. Den andra gick iaf hur lätt som helst:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest