Start > Körkortsforum > Uppkörning i malmö

Uppkörning i malmö

gäst 2021-04-20 15:29 ! Citera #
Jag blev kuggad på min uppkörning 2 gånger innan och detta var min tredje gång som jag blev godkänd. Jag kan säga att till en början trodde jag att jag skulle bli kuggad av inspektören då jag en gång missa vägen som han sa, fick då återvända tillbaka. Inspektören stanna mig mitt i vägen för att förklara att jag är för nära ratten. (Han stanna mig i mitt vägen) och jag trodde att jag blev kuggad för de, men sedan körde jag på bara och blev godkänd. Kan tillägga att jag har endast kört privat och aldrig hos trafikskolan, skulle ni känna att det är omöjligt med körkort så är det inte de, utan man måste kämpa. 8-)
R 2021-04-20 21:53 ! Citera #
Grattis till ditt körkort vad kul!! Kan du berätta lite mer om rutten du fick köra? Vilka vägar tog han dig till och vilka moment fick du genomföra? Jag ska snart ha min uppkörning i Malmö så jag undrar om det är något speciellt man ska tänka på när man kör upp i Malmö? Tacksam för svar :) :)
Gäst 2021-04-20 23:39 ! Citera #
Om du kuggade 2 uppkörningar så låter det väl inte som att ditt recept direkt var 100%. Men bra jobbat. Jag körde också privat och kuggade 1. Man har såklart större chans att klara det om man kör trafikskola.
gäst 2021-04-21 14:27 ! Citera #
R: Körde med en volvo v60. Han tog mig mot vägen igenom bensinmacken mot Bara. (Ut från vägverket till höger, sedan vänster och vänster igen) körde på 50 väg alltså, fram tills man kunde svänga vänster in till en villa område. Sedan ut igen mot bara. Tog mig även mot motorväg som man kunde sedan åka ut till Klågerup (nästa avfart). Därifrån åkte vi till rosengårdsrondell. hoppas det hjälper :)

Gäst: Hur är receptet inte 100% om inspektören bedömde att jag var godkänd? Man blir en bättre förare med erfarenhet, det vet du va? haha ;)
gäst 2021-04-21 14:29 ! Citera #
Ut från vägverket till ”höger sedan höger igen, sen vänster och vänser”

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo