Kuggat 5 gånger? Det var värst.
Du kanske ska analysera ditt eget beteende och förstå vad som går fel, så ofta.
Körkortonline > Körkortsforum > Kuggat 5 ggr! hur hittar jag n…
Kuggat 5 ggr! hur hittar jag ny tid utan att göra om teorin för tredje gången!!
Gäst 2021-04-16
Du kanske helt enkelt borde lägga ned körkortet, alla är inte skapta för att köra bil
Gäst 2021-04-16
Alla kan visst köra bil, vissa behöver bara längre tid helt enkelt jämfört med andra som klarar det på första försöket. Så ta din negativitet någon annanstans.
Gäst 2021-04-16
Du kanske helt enkelt borde lägga ned körkortet, alla är inte skapta för att köra bil
Jag försöker nu för fjärde gången, tänker inte ger upp och har ändrat mitt sätt att plugga, och ska göra samma sak med förarprov ...hoppas blir godkänd nästa gång! Ger inte upp!
Issy 2021-04-29
Tog körkortet idag.
Hur gjorde du för att klara uppkörningen? Har kuggat många gånger nu och hoppas på att jag också blir godkänd snart...
Gäst 2021-04-29
Grattis Issy!!Hur gjorde du för att klara uppkörningen? Har kuggat många gånger nu och hoppas på att jag också blir godkänd snart...
Antar att du bara kört privat...
Alla tjatar om att det är dyrt att ta körkort, ja, mycke pengar på kort tid.
Om man tar körkort vid 20 o kör till man e 80. Är det dyrt då??? Man knarkar, super, röker, snusar, listan kan göras lång...den kostnaden gnäller man aldrig över??
Chansa, omprov och omprov gör att de blir lång väntetid. Se till att vara klar inför provet så minskar man denna problematik.
Man gnäller, man man sjäv bidrar till problemet...?
Hur tänker man där???
Alla tjatar om att det är dyrt att ta körkort, ja, mycke pengar på kort tid.
Om man tar körkort vid 20 o kör till man e 80. Är det dyrt då??? Man knarkar, super, röker, snusar, listan kan göras lång...den kostnaden gnäller man aldrig över??
Chansa, omprov och omprov gör att de blir lång väntetid. Se till att vara klar inför provet så minskar man denna problematik.
Man gnäller, man man sjäv bidrar till problemet...?
Hur tänker man där???
1 2