Start > Körkortsforum > Teoriprov, hjälp!

Teoriprov, hjälp!

Msk 2021-04-13 18:48 ! Citera #
Jag har teoriprov snart och jag har redan kuggat två gånger, har ni några tips för min tredje gång. Kuggar mestadels på trafikreglernas del, någon med bra tips inför provet?
Ich 2021-04-14 01:55 ! Citera #
Det är väl bara sunt för nuft, har tränat i 2 månader nu och ska ha mitt första teoriprov. Tänker bara att det är bra att ha koll på frågorna med siffror t.ex antalet som dör i trafiken. Hur många rätt fick du ens på ditt senaste prov? Men mina tips är bara att ta det lugnt och att inte stressa fram något svar om du inte kan.
Gäst 2021-04-14 08:39 ! Citera #
Gör många sluttest online på hemsidor, träna inte på samma hemsida utan flera olika eftersom de kan använda sig av olika frågor/formuleringar. Jag pluggade mestadels på elevcentralen men också i andra appar och lärde mig sååå mycket annat på så sätt än bara genom elevcentralen. Hade jag bara pluggat med den så vet jag inte hur teoriprovet hade gått för mig.
Lycka till!!
Pinky 2021-04-14 11:38 ! Citera #
Jag har gjort 6 gånger teori prov men lyckades inte, varje gång fick jag 48 eller 49. jag är sååå stressad. hjälp mig !!
hej 2021-04-14 16:07 ! Citera #
Hej!
Har prov imorgon, så nervös! Jag har pluggat mycket på elevcentralen, men även läst boken 2-3 ggr, samt skummat genom sidorna och sammanfattat i huvudet typ 3 ggr. Jag är supernervös då det kan komma idiotfrågor om typ dödsantaet 2014 osv.
Tips?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov