Start > Körkortsforum > Har uppkörning imorgon, tips??

Har uppkörning imorgon, tips??

Mats 2021-04-12 11:45 ! Citera #
Har uppkörning imorgon (östersund) någon som har några tips? Det är ett plus om någon kört i Östersund annars uppskattar jag alla tips!
Hdjdj 2021-04-12 13:45 ! Citera #
1. Det går fortare än du tror
2. Kom ihåg 3 saker: hastighetsbegränsningen, döda vinkeln och avsökningen (skyltarna, rondeller och motorvägar)
3. De vill att du inte ska vara en fara
4. Fråga dem ifall du har en fråga eller osäker på du bör göra i en viss situation.
Mats 2021-04-12 14:10 ! Citera #
Hdjdj 2021-04-12
1. Det går fortare än du tror
2. Kom ihåg 3 saker: hastighetsbegränsningen, döda vinkeln och avsökningen (skyltarna, rondeller och motorvägar)
3. De vill att du inte ska vara en fara
4. Fråga dem ifall du har en fråga eller osäker på du bör göra i en viss situation.
Hur menar du med fråga nr 1?

Blir man inte underkänd ifall man frågar hur man ska göra? I mina ögon ser det ju ut som att jag inte kan allt då och är redo?
Gäst 2021-04-12 16:41 ! Citera #
Du behöver inga tips kompis du ska kunna det där med att köra bil som ett rinnande vatten. Du sätter dig bara i bilen och låter autopiloten gå igång ;) Hur svårt kan det vara? Hehe! Nej men seriöst har man lärt sig rätt från början så ska man ju inte behöva tänka så mycket utan bara köra. :| Kan lugna dig med att inte ens en expert som jag klarade det på första försöket. Såklart inget fel jag gjorde utan det var ju en ambulans som kom körandes bakom mig med blåljus. Då körde jag lugnt till sidan för att släppa förbi fartdåren. Sedan när jag skulle köra iväg så måste det varit en liten sten eller något vid hjulet för jag fick nämligen kärringstopp! Helt otroligt alltså aldrig hänt mig förut. Då blev det kugg på det. Men jag klarade sedan den andra uppkörningen. ;)
Gäst 2021-04-12 19:31 ! Citera #
Gäst 2021-04-12
Du behöver inga tips kompis du ska kunna det där med att köra bil som ett rinnande vatten. Du sätter dig bara i bilen och låter autopiloten gå igång ;) Hur svårt kan det vara? Hehe! Nej men seriöst har man lärt sig rätt från början så ska man ju inte behöva tänka så mycket utan bara köra. :| Kan lugna dig med att inte ens en expert som jag klarade det på första försöket. Såklart inget fel jag gjorde utan det var ju en ambulans som kom körandes bakom mig med blåljus. Då körde jag lugnt till sidan för att släppa förbi fartdåren. Sedan när jag skulle köra iväg så måste det varit en liten sten eller något vid hjulet för jag fick nämligen kärringstopp! Helt otroligt alltså aldrig hänt mig förut. Då blev det kugg på det. Men jag klarade sedan den andra uppkörningen. ;)
En expert som kallar ambulans för fartdåre?

En expert som tror hen fick kärringstopp pga av en sten?

Haha, tack för ett gott skratt!!
Mats 2021-04-13 00:08 ! Citera #
Ingen annan än denna sjuka expert som har tips?
Mats 2021-04-13 17:38 ! Citera #
Gäst 2021-04-12
Du behöver inga tips kompis du ska kunna det där med att köra bil som ett rinnande vatten. Du sätter dig bara i bilen och låter autopiloten gå igång ;) Hur svårt kan det vara? Hehe! Nej men seriöst har man lärt sig rätt från början så ska man ju inte behöva tänka så mycket utan bara köra. :| Kan lugna dig med att inte ens en expert som jag klarade det på första försöket. Såklart inget fel jag gjorde utan det var ju en ambulans som kom körandes bakom mig med blåljus. Då körde jag lugnt till sidan för att släppa förbi fartdåren. Sedan när jag skulle köra iväg så måste det varit en liten sten eller något vid hjulet för jag fick nämligen kärringstopp! Helt otroligt alltså aldrig hänt mig förut. Då blev det kugg på det. Men jag klarade sedan den andra uppkörningen. ;)
Tydligen är man bättre än experten iallafall!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 14:36
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor