Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

an 2021-04-02 19:00 ! Citera #
Hej guys, jag har kuggat min teori en gång och ska nu testa denna hemsida och deras frågor, tycker ni att det har hjälpt?
Hej 2021-04-03 11:01 ! Citera #
Nej, betala inte för detta. Du klarar dig på elevcentralens sluttester
Hej 2021-04-03 11:03 ! Citera #
Eller det kanske är bra grejer, men jag klarade mig enbart med hjälp av elevcentralen + ta körkort. Fick 62 rätt. Gör som du vill
Jonas 2021-04-08 02:01 ! Citera #
Jag använde primärt elevcentralens tester och slutprov. Och STR’s böcker, som var en del av paketet jag köpte från trafikskolan. Läste och pluggade tills dess att jag klarade slutproven med max 2-3 fel, och hade väl ca 40 sådana prov innan jag gjorde teoriprovet. De sista dagarna innan testade jag dessutom alla gratisprov jag hittade på nätet, samt köpte frågepaketet på trafiko.se, där jag gjorde ett 20-tal test med 60+ rätt.

Faran med att bara använda slutproven på elevcentralen är att man till slut lär sig svaren, men när jag testade på andra sidor så visade sig snabbt vikten av att dels ha kunskapen och dels läsa frågorna ordentligt.

Med den bakgrunden fick jag 61 rätt på första försöket, och frågorna jag fick på det riktiga provet var i upplägg, typ och innehåll väldigt lika de på både elevventralen och de andra sidorna.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor