Start > Körkortsforum > Uppklörningstider mellan priva…

Uppklörningstider mellan privatister och trafikskolor?

Gäst 2021-03-25 16:07 ! Citera #
Vet ni om trafikskolor har fler uppkörningstider närmare tiden än vad som visas på trafikverkets hemsida?
Gäst 2021-03-26 11:50 ! Citera #
Ja, trafikskolor har tillgång till betydligt fler tider än privatister sen 1/3-20.
klant 2021-04-06 13:23 ! Citera #
Varför är det så? orättvist!!!!
Madeleine 2021-04-06 22:57 ! Citera #
klant 2021-04-06
Varför är det så? orättvist!!!!
Är skitdåligt. Jag körde upp som privatist, körde typ en gång med körskola. Klarade på första försöket men fick vänta suuuuperlänge. Bokade i Okt förra året och körde upp nu i feb.
Man är inte duktig bar för att man kör med körskola.
Gäst 2021-04-08 17:39 ! Citera #
Allvarligt talat så verkar det inte vara så.

Jag bokade uppkörningen själv eftersom trafikskolan min inte ville det förrän jag hade blivit säkrare på diverse saker. Jag, som såg att väntetiderna var på ca två månader och som ville ha körkortet innan min student, tog sakerna i min egna händer. Idag, efter min körlektion, frågade jag hon som satt i expeditionen/receptionen om hur långa väntetiderna är, och dem tiderna som fanns var i Juli, alltså samma tider som man som privatist ska se på trafikverkets hemsida.

Så jag vet inte vad man ska tro på :?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor