Start > Körkortsforum > Uppkörning Malmö

Uppkörning Malmö

Gäst 2021-03-25 14:40 ! Citera #
Hej ska göra uppkörning nu om nån vecka i Malmö. Undrar bara vart ni fick köra nånstans när ni gjorde uppkörningen för övningskör mycket till Nordanå men undrar om ni också fick köra nån annanstans med?
Pung Mihn Son 2021-03-26 07:35 ! Citera #
Se upp för Värnhem. Finns vissa gator som påminner om huvudled fastän det är högerregel som gäller. Jag har för mig att det är vägen vid Big Bowl.
Gäst 2021-03-26 14:11 ! Citera #
Pung Mihn Son 2021-03-26
Se upp för Värnhem. Finns vissa gator som påminner om huvudled fastän det är högerregel som gäller. Jag har för mig att det är vägen vid Big Bowl.
Ja den gatan är klurig för vet där gäller högerregel upp till caroli om jag minns rätt.
Min Sohn Pungh 2021-03-27 05:37 ! Citera #
Kan du specifikt konstatera vilka vägar vi talar om ? Jag har uppkörning om 1 månad. Bara gött om vi hjälps åt här i forumet så vi alla får det här körkortet. Ha det fint
Gäst 2021-04-01 00:53 ! Citera #
Min Sohn Pungh 2021-03-27
Kan du specifikt konstatera vilka vägar vi talar om ? Jag har uppkörning om 1 månad. Bara gött om vi hjälps åt här i forumet så vi alla får det här körkortet. Ha det fint
Om du menar vägarna vid värnhem så är det högerregel direkt där vid Burger king och hela vägen upp förbi big bowl, kör även vid möllan också lite men annars så är det bra att vi alla hjälps åt.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo