Ge inte upp och sluta inte försöka är vad du ska göra
Det sämsta du kan göra är att lägga allt åt sidan, smid järnet medans det är varmt!
Du är jätte nära, handlar om små justeringar i din körning bara
Fixade själv min uppkörning på 7:e försöket och innan dom 2 sista körningarna fick jag ett nytt jobb som krävde körkort vilket var oerhört stressande då det handla om att lösa det inom några månader eller så skulle jag behöva se mig om efter nytt.. mycket hjärnspöken som sa att man aldrig kommer klara det.
Men gav inte upp och till slut gick det.
Att det tog 7 körningar ? So what.. har körkort nu och ingen bryr sig hur många gånger jag kört upp(förutom dom på kortkortonline.se
där alla tar på 1-2 annars suger man)
Kom ihåg att jag blev mer arg än glad till en början när jag väl fick godkänt körprov då jag gjorde samma misstag på den körningen innan godkänt..
Körde Farsta och fick vägen mot Haninge båda två gångerna.
Felet/felen jag gjorde båda körningarna var att jag körde för fort vid Vega /40 vägen som går baksidan mot bauhaus och låg i 43-44 fram tills busshållplatsen Söderhagsvägen.
Glömde blinka ur rondellen vid Haninge mittemot Sats där man sen ska byta till vänster körfält för att komma rakt fram mot C.
Samt ett misslyckat försök till omkörning som fick mig att ligga kvar i mittenfältet på 73:an lite för länge.
Det blev aldrig trafikfarligt men då jag lyckats göra samma fel som jag gjorde körningen innan som fick mig underkänd var jag så sjukt säker på att jag ännu en gång skulle få samma besked.
Fan är oddsen tänkte jag för mig själv när vi parkerade vid TV .. men till min förvåning sa hon ”Det här var inga konstigheter.. lite för fort där vid Vega och omkörningen var väl inte den bästa men jag ser ingen anledning till underkänna då jag märker att du kan köra bil. Du är godkänd!”
Så till alla där ute som säger att bedömningen är samma för alla, my ass it is..
körde med Emma sista gången.
Jag önskar dig stort lycka till i alla fall och att du hamnar med en inspektör som verkligen ser helheten på din körning