Start > Körkortsforum > Uppkörning snart

Uppkörning snart

Erica 2021-03-23 12:10 ! Citera #
Hej!

Jag har uppkörning om 2 dagar i Södertälje och jag är såååå nervös. Har ni lite tips på olika sätt att lugna nerverna eller tankarna?
luke03 2021-03-23 13:50 ! Citera #
Erica 2021-03-23
Hej!

Jag har uppkörning om 2 dagar i Södertälje och jag är såååå nervös. Har ni lite tips på olika sätt att lugna nerverna eller tankarna?
Tja har uppkörning imorn och är också lite nervös men har hjälpt att läsa igenom forumen och kolla sunnes trafikskola på YT:)
hoppas de hjälper och lycka till!
Erica 2021-03-23 13:52 ! Citera #
luke03 2021-03-23
Tja har uppkörning imorn och är också lite nervös men har hjälpt att läsa igenom forumen och kolla sunnes trafikskola på YT:)
hoppas de hjälper och lycka till!
Tack för tipsen! :) Lycka till du också. Berätta gärna hur det gick sen
Gäst 2021-03-23 14:14 ! Citera #
Det finns inget tips, människor är olika. Vissa är nervösa av sig. Det du kan göra är väl att intala dig själv att det är OK om du får underkänt? Så att du inte har så mycket press på dig själv. Utan mer en ”det blir som det blir” tankegång.
Gäst 2021-03-23 18:11 ! Citera #
Erica 2021-03-23
Hej!

Riktigt djupa andetag hjälpte mig! Andas lugnt hela tiden under uppkörningen.
Gäst 2021-03-24 01:03 ! Citera #
Hej!
Jag var själv nervös men jag klara uppkörningen igår i Södertälje. Men de var så snälla och trevliga så min nervositet gick bort men ett tips till alla kolla på speglarna ofta och döda vinkeln också. Sånna saker är väldigt viktiga och hjälper mycket för att få godkänt.
Jag önskar dig och alla andra ett stort lycka till och ni kommer att klara det här!
Gäst 2021-03-24 18:37 ! Citera #
Gäst 2021-03-24
Hej!
Jag var själv nervös men jag klara uppkörningen igår i Södertälje. Men de var så snälla och trevliga så min nervositet gick bort men ett tips till alla kolla på speglarna ofta och döda vinkeln också. Sånna saker är väldigt viktiga och hjälper mycket för att få godkänt.
Jag önskar dig och alla andra ett stort lycka till och ni kommer att klara det här!
Åh vad skönt att höra! Hur gick det för dig på din uppkörning? Vart fick du köra någonstans?
Tack så mycket för dina lugnande ord!!
Gäst 2021-03-24 18:37 ! Citera #
Gäst 2021-03-23
Riktigt djupa andetag hjälpte mig! Andas lugnt hela tiden under uppkörningen.
Tack så mycket!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 04:34
10
I dag 00:37
1
I går 19:26
2
I går 14:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest