Kuggat

Gäst 2021-03-19 11:00 ! Citera #
Jag har kuggat min uppkörning 2 gånger av enstaka fel. Inspektörerna har sagt till mig båda gångerna att jag kan köra och att jag manövrerar bilen bra och har god uppsikt... men varför blir jag underkänd?
Gäst 2021-03-19 13:17 ! Citera #
Samma här, enstaka fel men god uppsikt och riskbedömning. Ändå kuggat 2 ggr. Har vänner som gjorde större fel och klarade sig på första försöket. Konstigt :?
Gäst 2021-03-25 08:49 ! Citera #
Gäst 2021-03-19
Jag har kuggat min uppkörning 2 gånger av enstaka fel. Inspektörerna har sagt till mig båda gångerna att jag kan köra och att jag manövrerar bilen bra och har god uppsikt... men varför blir jag underkänd?
Varför frågar du oss varför du blir underkänd? Det ska du fråga inspektören. Dessutom framkommer det på ditt protokoll.

Låter som ännu ett fall där du inte är mogen att köra upp pga brist av kunskap.
Gäst 2021-03-25 14:28 ! Citera #
Du gör för många fel helt enkelt.
Och fel av typen som kan vara farliga för dig eller någon annan.

Tänk på att förarprovet inte är en vanlig körlektion, här finns väldigt lite utrymme för tolkningar.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest