Start > Körkortsforum > JAAAAAA!!!!

JAAAAAA!!!!

Nervös kille 2.0 klarade prov 2021-03-18 18:53 ! Citera #
JAAAAAA JAG KLARA PROVET, TACK KÖRKORTONLINE
Min Son Pungh 2021-03-19 00:05 ! Citera #
WOHOOOOOOOO! GRATTIS! 8-)

Får jag fråga hur länge du provade och vilka typer av frågor som du inte var beredd på ?
Läste du boken eller pluggade du endast på körkortonline. Shit alltså! GRATTIS KUNG ;)
Nervös kille 2.0 klarade prov 2021-03-19 11:02 ! Citera #
Min Son Pungh 2021-03-19
WOHOOOOOOOO! GRATTIS! 8-)

Får jag fråga hur länge du provade och vilka typer av frågor som du inte var beredd på ?
Läste du boken eller pluggade du endast på körkortonline. Shit alltså! GRATTIS KUNG ;)
TACK!!!

Jag tyckte provet var enkelt, det var inget som överraskade mig riktigt. Själva provet var jag klar med på 15 min men satt och gick igenom det också. ”lämnade” in provet när det var ca 15 min kvar. Jag har bara kört här samt elevcentralen, men köp här tycker jag, det gav mycket mer :)
Min Sohn Pungh 2021-03-19 20:33 ! Citera #
Jag har prov nästa vecka och jag kan endast 50 %. Har du några tips för hur jag ska lägga upp min plan för att få godkänt? Det är om typ 7 dagar. Hur många timmar rekommenderar du att jag ska plugga? Någon speciell dryck som gav dig extra energi typ läsk eller energidryck? Behöver verkligen hjälp. Vill verkligen fixa detta! GRATTIS ÅTERIGEN :lol:
Gäst 2021-03-19 21:53 ! Citera #
Rekommenderar trafiktestet.se, 149 kr för 1000 frågor som gäller 7 dagar. Svårare frågor än de vanliga gratis testerna som finns
Min Son Pungh 2021-03-20 00:03 ! Citera #
Du anar inte hur mycket det betyder för mig. TUSEN TACK! :o
Gäst 2021-03-20 09:55 ! Citera #
Det var så lite så, lycka till nu! Du klarar det!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov