Start > Körkortsforum > Behöver verkligen hjälp inför …

Behöver verkligen hjälp inför teoriprovet

nervös tjej 2021-03-16 18:32 ! Citera #
Har kuggat min teori 5 gånger, har läst boken, lyssnat på en massa videos men endå får jag 48-49. Är så nervös när jag gör teoriprovet, vad ska jag göra? har det om 2 dagar igen. Övar nu på denna appen, hur har er upplevelse varit?
Gäst 2021-03-16 19:20 ! Citera #
5 gånger? Det ska räcka med att läsa boken några gånger. Du pluggar inte tillräckligt :o
Anonymous 2021-03-18 18:43 ! Citera #
Gå in med inställningen att du klarar det så att du inte är nervös för att det är det som får dig att kugga. Var säker på dig själv och plugga extra på det su kuggade på och de områden du tycker är svårast. Sov mycket innan, ät bra och drick inte koffien innan för det skapar ångest. Lycka till!!
Gumbold 2021-03-18 22:34 ! Citera #
Ett tips till dig är att du ska plugga en halv timme och spela tv spel en halvtimme. Så får du en paus mitt emellan utan att oroa dig. Jag har prov nästa vecka och jag kan typ 50 %...så nu har jag bestämt mig att plugga minst 4 timmar per dag med 30 minuter mellanrum. Min diet just nu som hjälper mig vid koncentration är Coca Cola Zero, cigaretter och Nikotindosor ( On Lakrits 3MG och Zyn 2 MG Espressino ) Ät inte mycket för då blir du trött.
Basheer Said Abdi 2023-06-01 04:10 ! Citera #
Jag vill hjälpa för teori därför jag svårt läs och skriva
Tack
Tb 2023-06-03 10:38 ! Citera #
Läs boken men sedan det är viktigt du förstår vad är det du läst
Kalle e 2023-06-03 16:08 ! Citera #
Köp appen iKörkort och läs all teori där och nöt deras test (jag gjorde 150 test under 2-3 veckor) och klarade på första försöket.

Läste boken 1 gång också.
Ta körkort hjälpen 2023-06-15 00:30 ! Citera #
Kolla vår TikTok konto ( Ta körkort hjälpen )
Vi har flera live i veckan och vi går igenom alla frågorna och förklarar alla regler!
teori 2023-06-16 13:10 ! Citera #
Jag hade teoriprovet på måndagen och jag tog helgen innan och körde appen ta körkort som kostar cirka 200kr. Köttade appen i cirka 3 dagar och klarade. Teorin handlar mest om sunt förnuft och man hade kunnat klara det utan att plugga så mycket, så tänk logiskt under frågorna.
flygmannen 2023-07-05 19:31 ! Citera #
Hej!

jag körde 15 tentor på elevcentralen och 5 tentor på Ta Körkort appen och teoridelen på den appen och klarade. Läste igenom boken också

Lycka till

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor