Start > Körkortsforum > Hur gick er uppkörning till?

Hur gick er uppkörning till?

Anna 2021-03-18 09:57 ! Citera #
Olimpia 2021-03-17
Heej klarade min uppkörning igår! De tog typ 30 min ,han sa att de enda han skulle säga var vänster ,höger och ge mig order på vilka vägar jag skulle följa ,jag körde fel en gång. Säkerhetskontrollen var att visa hur vindrutetorkare fram o bak fungerade. Och backa runt hörn.
Låter ju helt sjukt. Jag fick 13 punkter och körde totalt 30 min. Fyfan va taskigt!
Anna 2021-03-18 09:59 ! Citera #
Snurrig 2021-03-17
Jag fick tamejfan köra i runt 45-50 minuter och det var både parkeringar, tvärbromsning, motorväg, landsväg, stadskörning, vändningar, följa skyltar.. Fick göra 23 punkter! Tvärbromsningen missuppfattade jag och tydligen hade jag inte bromsat tillräckligt hårt direkt :? Mot slutet var jag så mosig i huvudet och bommade på ett par punkter totalt och kuggade. Men jag fick beröm för att det märktes att jag hade stor körvana av inspektören. Alltid nåt :? Det känns verkligen slumpmässigt hur det går och att få tag i en ny tid är väl lika stor chans som att vinna på lotto. Otroligt konstigt system och trafikverket ska vara en statlig organisation. Jag fattar ingenting.
Ovan inlägg var menat till Snurrig!

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 04:34
10
I dag 00:37
1
I går 19:26
2
I går 14:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor