Start > Körkortsforum > Klarade första försöket på upp…

Klarade första försöket på uppkörning på Hisingen

Ida 2021-03-12 09:16 ! Citera #
Klarade igår min uppkörning på första försöket på Hisingen. Började så dåligt, skitväder (snö+regnstorm) och uppskjuten 2 gånger varpå jag redan var på plats sista gången. Var SUPERNERVÖS!!! Inspektören var dock fantastiskt, hjälpte mig så mycket han fick och kunde vilket lugnade mig något otroligt. Svarar gärna på eventuella frågor!
Jonas 2021-03-12 10:45 ! Citera #
Va kul grattis!

Jag skall göra mitt första försök på samma ställe nästa vecka.

Jag är nyfiken på vilken väg ni tog?
Ida 2021-03-12 15:21 ! Citera #
Jonas 2021-03-12
Va kul grattis!

Jag skall göra mitt första försök på samma ställe nästa vecka.

Jag är nyfiken på vilken väg ni tog?
Tack snälla!!

Fick anvisningen att ta höger i första rondellen och sedan köra mot Tuve/Säve. Fick svänga av vid Lillhagen och vänster efter järnvägsövergången. Hamnade tillslut vid Skogome kriminalvårdsanstalt dör jag fick parkera vid pendelparkeringen. Ner för backen och sedan vidare mot säve i rondellen. Fick sedan köra in på Tuve kyrkoväg och vända genom att backa runt ett hörn. Kommer sedan en stoppplikt och där fick jag köra tillbaka till centrum (höger). Slutligen fick jag köra in vid bostadsområdet vid hildedal och köra tillbaka till ”ursprungsrondellen” vid Trafikverket. Parkerade och så var det klart.

Lycka till!!
Frasse 2021-03-22 13:31 ! Citera #
Vad kul! Grattis till dig :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 00:40
10
I dag 00:37
1
I går 19:26
2
I går 14:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov