Start > Körkortsforum > Någon som kört upp i Järfälla/…

Någon som kört upp i Järfälla/Jakobsberg?

Gäst 2021-03-10 12:08 ! Citera #
Vilka rutter fick ni köra? Blev ni godkända?
Steffan Löven 2021-03-10 14:54 ! Citera #
En av de svåraste ställena o göra körprovet där, statisktik mässigt en av de ställen med mest underkända. Men lycka till ändå!
Björn He 2021-03-10 16:48 ! Citera #
Steffan Löven 2021-03-10
En av de svåraste ställena o göra körprovet där, statisktik mässigt en av de ställen med mest underkända. Men lycka till ändå!
Om man vill få det lättare att klara uppkörningen så tycker jag man skall åka en längre bit bort, till Västerås. Det är garanterat lättare att köra upp i Västerås än i någon annan uppkörningsstad. Västerås brukar ha gott om lediga tider jämfört med Stockholm som nästan alltid är fullbokat. Jag kan säja att när jag klarade teoriprovet, på andra försöket, så var det mycket svårt att hitta en ledig provtid som passade mig hemma i Stockholm, men däremot hittade jag en lämplig ledig provtid nere i Halmstad. Lyckligtvis var det inga problem för mig att resa så lång väg för ett körkorts skull för jag flög ned dit (och åkte tåg hem igen) och flygbiljetten var relativt billig.
Gäst 2021-03-10 18:14 ! Citera #
Björn He 2021-03-10
Om man vill få det lättare att klara uppkörningen så tycker jag man skall åka en längre bit bort, till Västerås. Det är garanterat lättare att köra upp i Västerås än i någon annan uppkörningsstad. Västerås brukar ha gott om lediga tider jämfört med Stockholm som nästan alltid är fullbokat. Jag kan säja att när jag klarade teoriprovet, på andra försöket, så var det mycket svårt att hitta en ledig provtid som passade mig hemma i Stockholm, men däremot hittade jag en lämplig ledig provtid nere i Halmstad. Lyckligtvis var det inga problem för mig att resa så lång väg för ett körkorts skull för jag flög ned dit (och åkte tåg hem igen) och flygbiljetten var relativt billig.
Hur var din uppkörning i Halmstad?
Björn He 2021-03-10 19:04 ! Citera #
Gäst 2021-03-10
Hur var din uppkörning i Halmstad?
Du måste ha missuppfattat vad jag skrivit. Jag har bara skrivit att jag hade teoriprov i Halmstad, men inte körprov. Mitt körprov var i Västerås (när jag blev godkänd).

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 20:23
2
I dag 14:36
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor