Start > Körkortsforum > Tips - Uppkörning i Malmö

Tips - Uppkörning i Malmö

Oliver 2021-03-10 10:43 ! Citera #
Tjena, jag har uppkörningen på fredag som privatist och undrar om ni kan tipsa mig om vad ska jag ha mest koll på under uppkörningen, om inspektörerna är snälla , om de är hårda mot elever som kör som privatist...
Tack på förhand!!!!
Adolf 2021-03-10 11:47 ! Citera #
Dem flesta tjänar ju in miljonbelopp åt trafikverket genom att automatiskt kugga eleven på första uppkörningen. 2600 kr för 2 uppkörningar är rånet vi flesta blir med om. Bli inte förvånad om du blir underkänd trots att du ej gjort några fel. Hoppas jag har fel. Lycka till! 8-)
Kör ALDRIG upp i Malmö!! 2021-03-10 16:24 ! Citera #
Kan säga att de är väldigt hårda här i Malmö mot både privatister och de som kör upp med skolan. Malmö är den värsta staden att köra upp i kuggar en fan för det minsta lilla och sjukt otrevliga också!!
Gäst 2021-03-10 19:27 ! Citera #
Adolf 2021-03-10
Dem flesta tjänar ju in miljonbelopp åt trafikverket genom att automatiskt kugga eleven på första uppkörningen. 2600 kr för 2 uppkörningar är rånet vi flesta blir med om. Bli inte förvånad om du blir underkänd trots att du ej gjort några fel. Hoppas jag har fel. Lycka till! 8-)
Tjänar in miljonbelopp gör dom inte för Trafikverket får inte gå med vinst!
Däremot skapar det nya jobb ;)
Sen är det ju så att verksamheten kostar väldigt mycket att dra runt. Kundtjänst och övriga anställda som tolkar osv är något man snabbt glömmer bort
Oliver 2021-03-11 15:39 ! Citera #
Adolf 2021-03-10
Dem flesta tjänar ju in miljonbelopp åt trafikverket genom att automatiskt kugga eleven på första uppkörningen. 2600 kr för 2 uppkörningar är rånet vi flesta blir med om. Bli inte förvånad om du blir underkänd trots att du ej gjort några fel. Hoppas jag har fel. Lycka till! 8-)
Ja, jag har också hört att folk har blivit kuggat flera gången på uppkörningen. :(
Gäst 2021-03-12 09:58 ! Citera #
Hur gick det idag? :)
Oliver 2021-03-18 12:38 ! Citera #
Jag kuggade...
Gäst 2021-05-28 21:27 ! Citera #
Kanske lite sent att dra igång tråden nu men vad blev du kuggad på? Vart fick du köra? Vill gör a höra allt du minns. Har du kört upp igen?
Gäst 2021-05-28 21:28 ! Citera #
Jag har uppkörning om en vecka som privatist vill gärna veta lite hur det var för dig!
T 2021-12-09 11:53 ! Citera #
Kugga andra gången idag i Malmö, första gången förtjänade jag det missade en väjning körde rakt ut. Körde med bästa instruktören Ola heter han. Andra gången körde jag jättebra men den jävla cirkulationsplats på rosengård. Körde från macdonalds skulle ut mot e6 Göteborg och ställde mig i höger körfält istället för vänster så han tyckte att det var inte så smidigt och blev underkänd för trafiksäkerhet. Ni som ska köra upp öva på de rundellerna på Rosengård de kan vara kluriga det ska jag göra inför nästa...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest