Start > Körkortsforum > MER Terori på nätet?

MER Terori på nätet?

tyra 2010-05-31 15:07 ! Citera #
Hej!!

försöker hitta flera olika sidor på nätet med teori.
mest för att jag behöver variation och kan inte fokusera på ett o samma ställe hela tiden när ja skall lära...
däremot gillar jag denna sida så får gärna vara lika eller liknande men annorlunda utseende ;)
Gäst 2010-06-01 09:58 ! Citera #
Teori i all ära, men att varva den med körning är grundbulten i att bli en säker bilist. Se till att komma ut och köra så får du träna teorin i praktiken!
Carlnord 2010-06-12 16:31 ! Citera #
Det är faktiskt rätt ont om liknande sidor(har kollat i flera månader:p). Om du kan tänka dig att betala en summa, kanske 120 kronor så finns ju korkort.se. Den är väldigt simpelt uppbyggt och personligen så tycker jag att frågorna på denna sida liknar vägverkets test mer. Annars så borde det ju finnas teoriböcker på biblioteket att låna, nätet har inte allt.. faktiskt. ;)
allleeex 2010-07-09 11:26 ! Citera #
Bonniers trafikskola finns att köpa, där finns det en hel del teorifrågor :)
Gäst 2010-08-01 11:45 ! Citera #
www.korkort.se
eloje 2010-08-04 15:45 ! Citera #
Jag tycker ändå vi att vi är ganska bortskämda när det gäller teorin. Själv har jag för många böcker, läser teorikursen på körskolan, teorin finns också på körskolan och nu finns den också hemma på nätet. Det enda vi behöver göra nu är att lära oss allt ;)
Linnéa! 2010-08-15 19:20 ! Citera #
Hej!

Försök variera ditt pluggande i boken istället och jobba med kompisar och ställ/gör frågor till varandra som ni besvarar och sedan rättar! Då får man vara med en god vän samtidigt som man gör något nyttigt! Annars har vägverket ett bra snabbtest på sin hemsida, även körkortsportalen har bra sidor!

Lycka till!
Diskmedel 2010-08-16 02:20 ! Citera #
Det finns ett flertal ställen att plugga teori på. Körkortsboken är en väldigt bra grund, och de små informationsbroschyrerna från vägverket kan vara väldigt användbara vid vissa tillfällen. Annars finns det ett gäng webbsidor med tester och information. Några av dessa är:

https://korkortonline.se (Prova på några frågor gratis, betala för fullt utbud)
korkort.com/distanstest/ (Kostar ca. 250 kr för 20 tester.)
hamsterpaj.net/under_mattan/koerkort.php (Gratis)
korkort.se (Testa gratis, betala för fullt medlemskap)
bonnierstrafikskola.se/bt2010/ (Program - ca. 399 kr)

Hoppas någonting faller dig i smaken.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor