Start > Körkortsforum > Hur hittar man tider i sollent…

Hur hittar man tider i sollentuna?

Dejan 2021-03-04 14:42 ! Citera #
Jag ringde idag till Trafikverket de berättar att de tagit bort tider pga Corona. Min fråga till de var att det finns personer vars kunskapsprov går ut och hur de tänkte med att ta bort kommande datum. Hon som jobbade på kundtjänsten sa att hon sket i och att man får göra om teorin. Trafikverket är ett skämt. Jag kanske måste köra olagligt och betala böter om snuten tar fast mig.
Gäst 2021-03-05 15:38 ! Citera #
Ja, hur det kan vara deras problem om ditt prov går ut förstår jag inte?

Man bokar provet sammanhållet.
Först teori, sen förarprovets praktiska del.

Man gör den praktiska delen först när teorin är avklarad.
Och den praktiska delen genomförs när man är tillräckligt duktig för att klara detta moment.

Det normala är att man klarar båda provmomenten på första försöket.
Will 2021-03-05 15:38 ! Citera #
Det finns två tider i Sollentuna nästa fredag kl. 07:25.
Gäst 2021-03-05 16:07 ! Citera #
Hur hittade du dom tiderna? Jag är inne konstant känns det som och uppdaterar efter nya tider, men aldrig några som dyker upp?
Will 2021-03-05 16:22 ! Citera #
Gäst 2021-03-05
Hur hittade du dom tiderna? Jag är inne konstant känns det som och uppdaterar efter nya tider, men aldrig några som dyker upp?
Beror på hur många gånger du ev. kuggat. Du har förtur på de första tre bokningarna (när det inte är Coronaläge är det förtur 2 gånger). Har själv kuggat uppkörningen en gång och bokat en uppkörning om två veckor, så jag kan se tider med förtur. Märkt att det kan vara tider som släpps på fredagar efter lunch.
Gäst 2021-03-05 16:28 ! Citera #
Aha, jag kuggade min uppkörning för (första gången) igår, lyckades få tag i en tid tidigast i Juli via min körskola medans den tidigaste tiden på trafikverket är i september. Känns som att jag får se samma tider som de som bokar för första gången, men inbillar mig säkert. Hade ju önskat att få en tid mycket tidigare än så såklart...
Dejan 2021-03-05 17:55 ! Citera #
Will 2021-03-05
Beror på hur många gånger du ev. kuggat. Du har förtur på de första tre bokningarna (när det inte är Coronaläge är det förtur 2 gånger). Har själv kuggat uppkörningen en gång och bokat en uppkörning om två veckor, så jag kan se tider med förtur. Märkt att det kan vara tider som släpps på fredagar efter lunch.
Jag Har kuggat 2 gånger innan så jag har förtur en gång till om jag har rätt? Hittar inga tider alls har kollat en vecka streck nu.
Will 2021-03-05 18:06 ! Citera #
Dejan 2021-03-05
Jag Har kuggat 2 gånger innan så jag har förtur en gång till om jag har rätt? Hittar inga tider alls har kollat en vecka streck nu.
Stämmer, bara fortsätta leta.
https://www.trafikverket.se/korkort/boka-prov/?expandid=collapseAccordion635588#collapseAccordion635588
Abbas 2021-03-06 10:55 ! Citera #
Hej allihopa.
Jag har uppkörning I vetlanda nästa månad. Vad ska man tänka på och hur är det med vägarna osv. Skriv gärna om du vet något om vetlanda. Tack

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
9
I går 19:40
3
I går 17:43
2
2024-03-17 23:16
2
2024-03-17 19:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest