Start > Körkortsforum > Andra uppkörningen i uppsala

Andra uppkörningen i uppsala

Körkortet 2021 2021-02-25 19:57 ! Citera #
Jag gjorde uppkörning i Uppsala och allting går perfekt och jag känner mig väldigt säker på att jag klarat provet, jag hade redan inställningen att jag skulle klara provet första gången så jag var inte ens lite nervös. Men som sagt jag gör allting bra (tycker jag) men när provet var klar och vi parkera vi trafikverket så säger han att jag inte klarade provet.
[

Felet var att jag körde in lite för fort på vägkorsningar och rondeller. jag var helt knäckt men jag bokar en tid igen som är imorgon tidigt på morgonen, och jag undrar bara om dom kan se vad man har redan klarat tidigare och vara lite mindre strikta på småfel som man klarade första gången?
Gäst 2021-05-06 17:17 ! Citera #
Hur gick det? Jag ska också köra upp snart i Uppsala
Gäst 2021-05-07 03:32 ! Citera #
Svar till körkortet 2021.

Hur fick du en tid så snabbt dagen efter i Uppsala? Kör du privat eller med körskola? Jag hade uppkörning i måndags men måste vänta till juni för en tredje uppkörning.
Gäst 2021-05-07 06:18 ! Citera #
Fick ni göra fickparkeringar?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo