Start > Körkortsforum > Uppkörning privat = dåligt`?

Uppkörning privat = dåligt`?

Gäst 2010-05-27 19:16 ! Citera #
Hej är det svårare och få uppkörningen godkänd om man har med sin farsa som handledare än och ha sin trafikskolelärare?

//Kristoffer
Ofal 2010-05-28 18:29 ! Citera #
Du måste ta några lektioner innan uppkörningen tycker jag, själv tog jag 5 stycken och man lär sig mycket som pappa / mamma inte tänker på.

Svar: Ja det är lättare att få uppkörningen godkänd om du tar ett par lektioner, men folket man kör upp med bryr sig inte om man tagit lektioner eller ej.
Gäst 2010-05-30 00:41 ! Citera #
Ofal
Du måste ta några lektioner innan uppkörningen tycker jag, själv tog jag 5 stycken och man lär sig mycket som pappa / mamma inte tänker på.

Svar: Ja det är lättare att få uppkörningen godkänd om du tar ett par lektioner, men folket man kör upp med bryr sig inte om man tagit lektioner eller ej.


Hej ok , tack för ett bra svar! Jag har tagit 5 lektioner och kört med pappa privat. Men min lärare har semester nu, så måste köra privat ju. Men pappa ska följa med :) //SkanZz
Gäst 2010-06-06 23:38 ! Citera #
Något som trafikskolorna kör med är att är lättare att köra upp med trafikskolan än privat.

Jag tror också det då inspektören vet att den inte släpper igenom någon som inte alls kan köra bil.
Då åtmistånde din trafikskolelärare anser att du är färdigutbildad.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:42
6
I går 23:52
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest