Start > Körkortsforum > Uppkörning i MALMÖ

Uppkörning i MALMÖ

Anna 2021-02-19 11:56 ! Citera #
Hej Malmö boende! :) :)

Jag har snart uppkörningen och undrar om ni har några tips till mig. Jag ska köra med Trafikverkets bil (manuell). Är de hårda mot elever som kör privat eller spelar det ingen roll? Tack!
Gäst 2021-02-19 14:56 ! Citera #
Det spelar ingen roll om du kommer med trafikskola eller inte, det är lika för alla :)
Gäst 2021-02-20 00:47 ! Citera #
Det är ingenskillnad :)
Ett tips är att dom kör ofta ut mot trafikplats Sunnanå från e6:an
Kör ALDRIG upp i Malmö 2021-02-20 17:43 ! Citera #
Kan säga att de är väldigt hårda här i Malmö mot både privatister och de som kör upp med skolan. Malmö är den värsta staden att köra upp i kuggar en fan för det minsta lilla och sjukt otrevliga också!!
Alo 2021-02-20 18:50 ! Citera #
Hörni, det hjälper ingen att skriva hur ”hårda” och otrevliga inspektörerna minsann är. Har ni stött på och kört upp med precis allihopa där?? Visst finns det enstaka onödigt tjuriga och petiga inspektörer.. Men kom igen, skräm inte upp folk i onödan.

Trådskaparen, fokusera du på din körning, jobba på dina brister så mycket du kan, innan.

Gå absolut inte med inställningen om att du ”kommer nog att kugga, dom e ju extra hårda och otrevliga här säger folk!”
Då har du nästan redan mentalt ställt in dig på att du kommer kugga och presterar därmed sämre. Hela skiten blir därav självförverkligande vilket det inte hade behövt bli.
Läs på här vad folk kuggats för och försök undvik göra samma misstag.

Du kommer nog klara dig, såvida du faktiskt är redo såklart. Visst gör nerverna sitt, och kan orsaka enstaka mindre allvarliga fel.

Ska bli kul att läsa när du sen skriver att du blivit godkänd :) Lycka till!
Anna 2021-02-23 09:56 ! Citera #
Tack alla :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 00:37
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo