Start > Körkortsforum > Hur bokar man en ny tid?

Hur bokar man en ny tid?

Linnea 2021-02-10 18:48 ! Citera #
Hej,

Kuggade min uppkörning igår och vill nu boka en ny tid så fort som möjligt, men hur gör jag? Man har väl ändå förtur när man ska boka en ny tid om man har kuggat en gång? Går jag in på trafikverket nu så är de första tiderna i juni liksom...?
HH 2021-02-10 18:50 ! Citera #
Jag tror du måste kolla och uppdatera hela tiden för att se om någon avbokar, annars kontakta din körskola och låt dom hjälpa dig.
Gäst 2021-02-10 20:19 ! Citera #
Hehe, bra känsla när verkligheten flyger rakt i nyllet eller hur? ;) Det är bara att kavla upp ärmarna och börja spam uppdatera sidan. Hoppa runt mellan några olika orter där du har möjlighet att köra upp. Tillslut dyker det upp en avbokad tid. Det kan vara om 1 dag eller 2 veckor. :o Jag gjorde detta i några dagar. Bokade in de som kom upp. Sedan bokade jag om när en bättre kom fram osv osv...
Gäst 2021-02-10 21:32 ! Citera #
Du har förtur till 3 körprov i och med pandemin men det finns inte mycket tider generellt. Tips är att gå in på hemsidan på morgonen för då brukar avbokade tider dyka upp
Gäst 2021-02-13 15:57 ! Citera #
Ett tips är ju att träna mycket innan du kör upp igen så du slipper betala 1300kr för att få samma protokoll igen..
som föregående säger, det är tillfälligt ändrat så du har bara 3st förtur sen är det lååång väntetid efter det..

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov