Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning i Järfälla/Jakobsbe…
Uppkörning i Järfälla/Jakobsberg imorgon!
Hej! Har uppkörning imorgon kl 13 hos Järfälla trafikverk, har ni några tips såhär sista minuten?? Är det något särskilt man bör tänka på nu när snön kommit tillbaka och det är halt och vissa skyltar kan vara övertäckta?
Hej!
Jag har hört att det är enklare att få körkort på vintern eftersom snön kan ju påverka sättet man kör och då brukar de vara lite snällare. Gör bara ditt bästa och det kommer gå bra!
Lycka till!
Jag har hört att det är enklare att få körkort på vintern eftersom snön kan ju påverka sättet man kör och då brukar de vara lite snällare. Gör bara ditt bästa och det kommer gå bra!
Lycka till!
Undrar om Sofie sladdade ner i ett dike eller om hon klarade uppkörningen
Gäst 2021-01-26
Hej!Jag har hört att det är enklare att få körkort på vintern eftersom snön kan ju påverka sättet man kör och då brukar de vara lite snällare. Gör bara ditt bästa och det kommer gå bra!
Lycka till!
B 2021-01-26
Lycka till Sofie, drive safe! Gäst 2021-01-26
Undrar om Sofie sladdade ner i ett dike eller om hon klarade uppkörningen
Fan va nice, stort grattis! Behåll det nu också 
Snart är det min tur!
Drive safe
Snart är det min tur!
B 2021-01-26
Fan va nice, stort grattis! Behåll det nu också Snart är det min tur!
Åh stort lycka till på din uppkörning!
Stort grattis! Måste kännas extremt skönt. Jag är extremt avundsjuk...
Jag har kuggat tre ggr på misstag jag gjort pga nervös tror jag främst, har lagt ut massa pengar men nu går teorin snart ut och det finns inga tider förrän typ i sommar...
Känner mig helt omotiverad just nu och känns som jag ärligt talat aldrig kommer att klara det
Ger upp
Jag har kuggat tre ggr på misstag jag gjort pga nervös tror jag främst, har lagt ut massa pengar men nu går teorin snart ut och det finns inga tider förrän typ i sommar...