Start > Körkortsforum > Gödkänd eller

Gödkänd eller

Horse 2021-01-21 16:32 ! Citera #
Jag hade halkbanan för 3 dagar sen, det var inte så roligt som alla sa. Läraren var mycket arg på oss eftersom vi gjörde många fel och han sa ” det är sista försok klarar inte är du underkänd”.. dock klarade jag. I slutet av utbildningen sa han ingenting om vi är godkända eller inte bara sa ” kör försiktigt, lycka till”, sen vi åker hem...
Kanske dum fråga men kan jag bli underkänd om läraren sa ingenting till mig?
Gäst 2021-01-21 17:27 ! Citera #
Du kanske mycket riktigt var dålig?
Man måste kunna hantera bilen för att ens ha nån nytta av halkkörningen.
Babushka 2021-01-21 21:51 ! Citera #
När jag gjorde risktvåan på Gillinge fick vi allafall i slutet av utbildningen veta ifall vi vart godkända eller inte och informerades om att vi även skulle få ett ”intyg” eller vad man ska kalla det, via mail. Så är det väl för alla??

Mycket möjligt att ni inte blev godkända ifall du ännu inte fått något. Du får väl kontakta stället du utförde det.
Märkligt dock att han avslutningsvis inte talade om det??
Menar du på riktigt att alla i din grupp gjorde så många fel/inte följde instruktionerna och därav inte blev godkända??
Låter osannolikt.... visst, att vissa kuggar halkbanan, men det är rätt ovanligt. Än mer ovanligt att ingen lyckades bli godkänd?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 10:37
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo