Start > Körkortsforum > Västerås

Västerås

Jules 2021-01-18 17:40 ! Citera #
Hur är det att köra upp i Västerås? Vart åker man osv?
Alicia 2021-01-18 19:34 ! Citera #
Jag körde upp här i fredags. Räkna med att du antingen åker till hälla, gäddeholm eller barkarö!
Gäst 2021-02-21 22:55 ! Citera #
Alicia 2021-01-18
Jag körde upp här i fredags. Räkna med att du antingen åker till hälla, gäddeholm eller barkarö!
Hej!

Har uppkörning i Västerås snart. Hade du klarat uppkörningen? Hur var din upplevelse ?

Tacksam för ett svar!
Gäst 2021-02-22 16:52 ! Citera #
Hade uppkörning där nyligen. Här är den ungefärliga rutten jag körde:

www.scribblemaps.com/maps/view/Västerås/Azg8Rgu_aC

Körde först motorväg bort till (1) där jag blev ombedd att göra en backparkering. Sedan endast huvudleder hela vägen tillbaka till trafikverket där jag återigen behövde göra en backparkering. Blev under körprovet tillsagd att köra till specifika mål med hjälp av vägskyltarna. Tog totalt strax under 25 min. Generellt känns det som en rätt enkel stad att köra upp i. Lycka till!
Gäst 2021-02-23 18:04 ! Citera #
Gäst 2021-02-22
Hade uppkörning där nyligen. Här är den ungefärliga rutten jag körde:

www.scribblemaps.com/maps/view/Västerås/Azg8Rgu_aC

Körde först motorväg bort till (1) där jag blev ombedd att göra en backparkering. Sedan endast huvudleder hela vägen tillbaka till trafikverket där jag återigen behövde göra en backparkering. Blev under körprovet tillsagd att köra till specifika mål med hjälp av vägskyltarna. Tog totalt strax under 25 min. Generellt känns det som en rätt enkel stad att köra upp i. Lycka till!
Tack för beskrivningen!

Önska mig lycka till har den i veckan !!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
30
I dag 00:00
17
I går 23:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest