Start > Körkortsforum > Det här var inte alls så svårt…

Det här var inte alls så svårt som jag trodde....

Kalle 2021-01-13 13:28 ! Citera #
Jag klarade idag teoriprovet (jippie :) ) och är väldigt förvånad över hur lätt det var. Jag trodde det skulle vara skitsvårt när man läser alla trådar i diverse forum om folk som misslyckas flertal gånger även efter att ha övat mycket. Om det är någon annan som är nervös inför teoriprovet vill jag bidra med en kontrast till alla som säger att det är svårt. Det var det inte. är du normalbegåvad och har övat i elevcentralen och här klarar ni det galant. Frågorna var väldigt lika som elevcentralen och är inte alls direkt svårförstådda minus några få (ca 3) krångligt formulerade frågor så var det väldigt straight forward.
Gäst 2021-01-13 18:34 ! Citera #
Helt rätt kompis. Tricket är att ha IQ över 75 så brukar det gå. :| Men nu kommer ju det riktiga provet (körprovet) så lycka till med det. 8-)
Gäst 2021-01-13 21:19 ! Citera #
Måste man plugga texterna också eller räcker det att göra många sluttestet och analysera varför man svarar som man gör? Alltså inte memorera?
Gäst 2021-01-14 12:04 ! Citera #
Du kanske fick ett lätt prov? Eller tur med frågor som du hade pluggat in... Glöm inte bort att det är en databas med 800-1000 frågor som slumpvis väljs ut.. Skulle du göra om teoriprovet kanske du skulle bli underkänd.
Gäst 2021-01-14 16:54 ! Citera #
Ju mer du pluggar och lär dig, desto mer tur kommer du ha. Oavsett vilket prov du får.

Tur existerar inte, endast kunskap om teorin kommer att lösa provet.
Gäst 2021-01-17 14:31 ! Citera #
Jag tyckte också det var lätt, nästan för lätt. Vart riktigt förvånad. Hade 63 av 65.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 11:30
8
I dag 11:04
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov