Start > Körkortsforum > Uppkörning Norrköping

Uppkörning Norrköping

LK 2021-01-08 16:29 ! Citera #
Hej,

Har någon erfarenhet med uppkörning i Norrköping? Har någon gjorde uppkörning i Norrköping?
Becky 2021-01-08 21:36 ! Citera #
LK 2021-01-08
Hej,

Har någon erfarenhet med uppkörning i Norrköping? Har någon gjorde uppkörning i Norrköping?
Japp, jag hade min första uppkörning i Norrköping i slutet av november, kuggade p.g.a att jag missade ett rödljus som var mitt i en rondell som gällde spårvagnarna :D
Hade min andra uppkörning i Katrineholm, betydligt mycket lättare, inte bara för att man slipper spårvagnarna, men det var även ofantligt mycket mindre trafik och gångtrafikanter..

MvH/ Becky
LK 2021-01-09 14:18 ! Citera #
Hej,

Tack för svaret! Fick du godkänd i Katrineholm? Min teoriprov går snart ut och jag inte kan hitta någon tid än Norrköping. Jag bor i Stockholm och jag har kört mycket i Stockholm. Vad tipsar du mig? ska jag köra i Norrköping? eller ska jag avboka min tid? Tack på förhand!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov