Start > Körkortsforum > Uppkörning kl 16! Tips?

Uppkörning kl 16! Tips?

Gäst 2021-01-06 15:01 ! Citera #
Tjo
Snart ska jag köra upp o som många vet så finns det nästan inga tider, speciellt om man kuggat sina två första uppkörningar. Jag är bara lite nervös eftersom jag ska köra upp klockan 16, så jag undrar om ni har tips.
Körskolan bokade denna tid för ett tag sen o väntade på om det skulle finnas återbud, vilket inte riktigt skedde, o nästa lediga tid som jag kan boka är i april, så jag är tvungen att verkligen bli godkänd denna gång
(Har redan kört upp två gången som privatist, o där kuggade på VÄLDIGT små misstag, så jag behöver inte riktigt öva mycket på något specifikt moment. Det handlar mer om att inte vara nervös den här gången, och att hantera rusningstrafiken på ett bra sätt, såklart.)
hejsa 2021-01-06 16:33 ! Citera #
Tyvär är jag lite sen, du har säkert uppkörningen just nu i denna stund. Du klarar det säkert, små fel får man göra har jag hört.
Hur gick det, vart uppkörde du, har du själv några tips nu efter uppkörningen? :)
Gäst 2021-01-06 21:21 ! Citera #
Har du bokat provet nu med trafikskolans bil?
Gäst 2021-01-07 11:21 ! Citera #
hejsa 2021-01-06
Tyvär är jag lite sen, du har säkert uppkörningen just nu i denna stund. Du klarar det säkert, små fel får man göra har jag hört.
Hur gick det, vart uppkörde du, har du själv några tips nu efter uppkörningen? :)
Nä du var inte sen, tror jag formulerade mig lite fel där. Med snart menar jag om en vecka :)
Gäst 2021-01-07 11:23 ! Citera #
Gäst 2021-01-06
Har du bokat provet nu med trafikskolans bil?
Jag bokade med körskolans bil den här gången. Kommer ha några körlektioner i en vecka o efter det blir det uppkörning
Gäst 2021-01-07 19:53 ! Citera #
Gäst 2021-01-07
Jag bokade med körskolans bil den här gången. Kommer ha några körlektioner i en vecka o efter det blir det uppkörning
Jaha okej. Lycka till på uppkörningen denna gången och uppdatera gärna också hur det gick sen!! :) :)
Gäst 2021-01-09 21:17 ! Citera #
Jag körde upp tidigt på morgonen, väldigt mörkt ute då som vid 16. Jag kuggade också på en väldigt liten grej tyvärr. Men kom ihåg att använda helljus så mycket du kan för att visa att du gör situationen optimal för dig, kör långsammare om du måste, förutsatt att du inte förstör för trafik bakom dig. När du ska parkera/backa runt hörn osv, kolla runt ÄNNU mer än vanligt. För i mörkret syns folk inte lika bra.
Gäst 2021-01-18 18:08 ! Citera #
Gäst 2021-01-07
Jaha okej. Lycka till på uppkörningen denna gången och uppdatera gärna också hur det gick sen!! :) :)
FICK KÖRKORTET IDAG!!!
Gäst 2021-01-18 22:14 ! Citera #
Gäst 2021-01-18
FICK KÖRKORTET IDAG!!!
GRATTIS!!! Fan vad grymt :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 14:36
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor