Start > Körkortsforum > Uppkörning Västerås

Uppkörning Västerås

HJ 2020-12-22 02:23 ! Citera #
Hejsan allihopa som läser detta!

Ja som sagt så har jag uppkörning i slutet av Januari i västerås, har haft 3 st (kuggade) i farsta, vill absolut inte gå tillbaka dit så fruktansvärt beteende utav inspektörerna.
Jag vet ju liksom att anledningarna jag kuggade för att för min egna och andras säkerhet men sättet dem meddelar ditt resultat så otrevliga och de får ju en o känna sig värdelös, har liksom tappat all motivation för körkortet!

Anyway nu har jag tagit en ganska lång paus hade min sista uppkörning i Oktober och ska snart ha i Västerås i slutet av Jan! Har någon annan haft uppkörning i Västerås skriv gärna hur tycker ni att inspektörerna var (glada, neutrala? Man vill ju inte komma dit glad och positivt för att sedan bli bemötad av en arg gubbe eller tant)

Vilka moment fick ni genomföra och till er som bor i storstäder (själv bor jag i sthlm) vart det annorlunda att köra i en liten stad än i storstad?
Och gärna lite pepp och motivations ord så man kan ta denna jävla körkortet och bli klar once and for all

Tack i förväg ?
gust 2021-01-03 18:00 ! Citera #
Ja jag har också i börja februari ..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest