Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna imorgon!

Uppkörning Sollentuna imorgon!

Gäst 2020-12-07 19:52 ! Citera #
Kayla 2020-12-07
Körde kl 14:45 och blev underkänd.
Fick köra ut från Trafikverket, svänga upp till vänster och mot rondellen. Tog tredje avfarten mot bensinmacken. Fick köra i lite lugnare område där, in på en parkering. Parkera valfritt mellan två bilar. Backade in och gick galant.
Fortsatte köra lite småvägar för att sedan köra i en rondell och mot Täby tror jag? Körde iaf mot återvinningscentralen i Hagby. In precis innan återvinningscentralen skulle jag backa och vända, vilket var lite kaosartat för en bil stod redan parkerad och lastbilar och bilar kom bakom men gick ändå bra. Köra tillbaka mot Oslo, till Trafikverket igen. Parkera. Blev ej godkänd. Anledning du kollade inte tillräckligt i döda vinkeln.... min körlärare blev jätteförvånad och tyckte jag skulle bli godkänd. Han har lärt mig att måtta i sidspegeln när jag kör på påfarten till motorvägen , kolla döda vinkeln, blinka, döda vinkeln och köra ut men hon tyckte inte jag gjorde det tillräckligt . Annars hade jag blivit godkänd. Blir att vara övertydlig nästa gång. Säkerhetskontrollen var att kolla broms och styrservo samt full och halvlysen.
Bra jobbat ändå. Tappa inte hoppet, tror på dig :). Vad hette din inspektör? Kan hon ja börjat på L?
Kayla 2020-12-07 21:32 ! Citera #
Tack snälla, det uppskattas! Hon hette Martina :)
Gäst 2020-12-08 00:05 ! Citera #
Kayla 2020-12-07
Tack snälla, det uppskattas! Hon hette Martina :)
Jaha okej! Lycka till nästa gång. Kuggade också min första men tog kortet någon vecka efter!
Gäst 2020-12-08 21:03 ! Citera #
Jag har körkort i ett annat land, dock inte i Sverige.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov