Start > Körkortsforum > Helt sinnesjukt att hitta en t…

Helt sinnesjukt att hitta en tid..

Gäst 2020-12-04 08:35 ! Citera #
Har suttit i över 2 måndaer snart och hittat 1 tid under hela dessa 2 månader, och letat efter avbokade tider, kuggat 2 ggr och hört att man blir nedprioriterad, kan inte ens se tider någonstans i sverige nära dec/januari, allt är bara i mars nästa år eller senare, sitter flera timmar per dag och kollar.
Gäst 2020-12-04 08:35 ! Citera #
Detta är alltså uppkörning och inte teori.
bee 2020-12-04 08:42 ! Citera #
Ja det är för jävligt... :cry:
Gäst 2020-12-04 12:25 ! Citera #
Hahaha! Skyll dig själv! Du förtjänar inga fler tider. Folk som faktiskt kan köra bil måste vänta för att ni storkuggare ska ta alla tider.
Gäst 2020-12-04 14:34 ! Citera #
Tänk att vänta 1 år för en uppkörningstid bara för att kugga :D :o
Gästen 2020-12-04 17:56 ! Citera #
Gäst 2020-12-04
Tänk att vänta 1 år för en uppkörningstid bara för att kugga :D :o
LOL!
Op 2020-12-04 18:11 ! Citera #
Kuggade mitt första förarprov som privatist i början av november mestadels pga. av extrem nervositet ville bara gå ur bilen och avbryta :lol: . Det kändes inte som att jag gav mig själv en ärlig chans att ens försöka köra upp.

Detta var i början i november, sökte sedan dagligen efter tider och lyckades boka i en annan ort ca en vecka efter som troligtvis var någons avbokade tid exakt en månad efter den förra.
Körde upp idag och fick godkänt på förarprovet. En lättnad inte bara pga. ha fått det avklarat men för att det är så ovisst just nu.

Det är riktigt jobbigt med tiderna, men gör upp en rutin att dagligen kolla i din ort och orter som kanske är 1-2 tim bort. Du kanske inte kommer få guldtiderna. Själv fick jag en tid 09:00. Bokade en tågresa tur o retur.
Ge inte upp även om det känns rätt hopplöst just nu.
Gäst 2020-12-04 23:45 ! Citera #
Gillar när folk skriver skyll dig själv haha, som att trafikinspektörerna gör sitt jobb alltid, man kan få folk som är dumma i huvudet, men det är såklart folk skriver, folk som har körkort och har tur första gången tror dom är bra på att köra när dom inte kan ett piss, vissa har turen, luffare som skriver skyll dig själv haha
Gäst 2020-12-05 01:03 ! Citera #
Ge inte upp. Åk till mindre orter om det krävs. Sett tider typ 1-2 mån fram på mindre orter, kan inte vara kräsen dessa tider.
Anonym 2020-12-05 12:01 ! Citera #
Håller med om att det är så svårt att hitta tider!! Är det värt att åka till en annan ort? Är det verkligen lättare att klara uppkörningen på mindre orter?

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I dag 09:43
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov