Klarade just min andra uppkörning i Norrtälje efter en bom i Farsta. Kaserngatan 1 har ingången(från parkeringen) på baksidan på ett lite anonymt sätt och det sitter inga tydliga skyltar vid parkeringen eller så. På våning 3 hittar man ett litet väntrum en bit in i korridoren på vänster sida.
Körde vänster från parkeringen och runt, ut mot stora rondellen vid motorvägen. Körde rakt fram och körde till slut upp på motorvägen. Tog en avfart efter cirka fem minuter, svängde vänster över motorvägen och in på en landsväg några hundra meter innan vi vände och körde tillbaka. Kom tillbaka till stora rondellen, tog riktning mot sjukhuset vilket är den tredje avfarten (tror jag). Det ledde oss genom en tunnel och till en rondell i vilken vi tog höger förbi sjukhuset. Vi tog några höger-svängar i lilla samhället innan vi vände och åkte tillbaka samma väg vi kom. Vi tog sedan avfarten in mot centrum i stora rondellen, några rödljus ner så tog vi vänster vilket ledde oss tillbaka till kaserngatan vi började på.
Rekommenderar Norrtälje, ganska lugnt tempo jämfört med Stockholm. Bra skyltat och inte särskilt konstigt. Körläraren var både sträng och givmild med råd. Han rekommenderade att jag skulle fråga honom om jag var osäker på något och han hjälpsam med riktningar när jag var ny i stan.
Lycka till och hoppas det här är till hjälp för någon!