Start > Körkortsforum > Avbokade uppkörningstider komm…

Avbokade uppkörningstider kommer inte upp

AdamElev 2020-11-27 20:07 ! Citera #
Hej,

Senaste tiden har jag letat som en galning i hopp att hitta en uppkörningstid men dessvärre utan framgång...

Verkar som folks avbokade tider inte dyker upp för oss andra att boka, Någon som upplevd samma sak?

Är så taggad på köra upp, knner inte att jag vill vänta 3 månader...
F 2020-11-27 20:58 ! Citera #
Har du kört upp tidigare? Om du kuggat två gånger blir du nedprioriterad så kan vara det isf, annars vet jag inte. Har de ställt in uppkörningstider pga Corona kanske (alltså nu den senaste månaden)?
Gästen 2020-11-27 21:58 ! Citera #
AdamElev 2020-11-27
Hej,

Senaste tiden har jag letat som en galning i hopp att hitta en uppkörningstid men dessvärre utan framgång...

Verkar som folks avbokade tider inte dyker upp för oss andra att boka, Någon som upplevd samma sak?

Är så taggad på köra upp, knner inte att jag vill vänta 3 månader...
Första uppkörningen?
Gäst 2020-11-27 21:59 ! Citera #
Nej min första uppkörning.

Måste vara någon ny åtgärd pga corona. Konstigt dock att man beslutat att inte släppa fram avbokningstider.
hejsa 2020-11-29 19:06 ! Citera #
”För att minska smittspridning: Före 1 januari finns inga nya tider att boka för kunskapsprov för A1, A2, A, AM, B, BE, traktor och taxi. Men du kan redan nu boka tid för prov efter 1 januari. Avboka din provtid vid sjukdomssymptom. Läs mer på: https://www.trafikverket.se/coronavirusetforarprov

Har du tur hittar du en tid i march, Januari samt Februari är full bokat. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att folk bokar av sina tider för att man inte vill vänta 3mån som du nämnde.

Boka en tid nu, det blir troligvist inget tidigare bara senare ifall du väntar. Jag hade otur som väntade med att boka när det fanns tider i December, blev Februari istället.
AdamElev 2020-11-30 16:27 ! Citera #
hejsa 2020-11-29
”För att minska smittspridning: Före 1 januari finns inga nya tider att boka för kunskapsprov för A1, A2, A, AM, B, BE, traktor och taxi. Men du kan redan nu boka tid för prov efter 1 januari. Avboka din provtid vid sjukdomssymptom. Läs mer på: https://www.trafikverket.se/coronavirusetforarprov

Har du tur hittar du en tid i march, Januari samt Februari är full bokat. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att folk bokar av sina tider för att man inte vill vänta 3mån som du nämnde.

Boka en tid nu, det blir troligvist inget tidigare bara senare ifall du väntar. Jag hade otur som väntade med att boka när det fanns tider i December, blev Februari istället.
Sjukt segt...

Får boka i mars då för att vara på säkra sidan.

Tack för råden!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov