Start > Körkortsforum > Uppkörning SKÖVDE

Uppkörning SKÖVDE

Joselinn 2020-11-24 17:02 ! Citera #
Hejsan!
Jag har en kommande tid för uppkörning i Skövde då jag kuggade på min första i Falköping. Hade aldrig kört i Falköping tidigare. Blev underkänd på backning och parkering. Tänkte kolla era erfarenheter kring uppkörning i Skövde?
Vissa säger att det är en dålig och svårt stad att köra upp i medans andra säger något helt annorlunda. Vill gärna se vad ni har att berätta om Skövde.
Gäst 2020-11-25 13:45 ! Citera #
Om du kan köra så kommer du få godkänt :)
Gästen 2020-11-25 13:48 ! Citera #
Joselinn 2020-11-24
Hejsan!
Jag har en kommande tid för uppkörning i Skövde då jag kuggade på min första i Falköping. Hade aldrig kört i Falköping tidigare. Blev underkänd på backning och parkering. Tänkte kolla era erfarenheter kring uppkörning i Skövde?
Vissa säger att det är en dålig och svårt stad att köra upp i medans andra säger något helt annorlunda. Vill gärna se vad ni har att berätta om Skövde.
Hahaha! Backning och parkering är det enklaste som finns.
Gäst 2020-11-25 15:14 ! Citera #
Om det bara var backning och parkering så antar jag att resten var godkänt då, det är ju bra. Lätt att träna lite extra på backning innan så fixar du nog nästa uppkörning :o
Joselinn 2020-11-28 20:50 ! Citera #
Ja det var bara backning och parkering. Någon som har kört upp i Skövde?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest