Start > Körkortsforum > Åtkomst till tider om man kugg…

Åtkomst till tider om man kuggar andra uppkörningen

Gäst 2020-11-14 08:08 ! Citera #
Jag kuggade min första uppkörning och har bokat en ny om två veckor. Tidigare har det då och då kommit upp strötider att boka relativt snart men när jag tittar på ombokningstider nu för min andra uppkörning kommer det bara upp tider i mars. Verkar inte dyka upp några strö- eller avbokningstider.

Beror det här på att jag det är mitt andra bokade prov och att jag förlorat mitt företräde, trots att det andra körprovet inte är gjort ännu? Någon som vet om jag kommer att kunna komma åt återbudstider om jag kuggar även andra uppkörningen?
Johanna 2020-11-14 10:08 ! Citera #
Jag vet inte, men jag har kuggat två ggr nu och ser inga tider förrän i februari/mars... Sen finns det en del i januari men dessa tider gäller ställen som ligger låångt ifrån mig men det är väl bara att åka.
Du som bara har gjort en uppkörning borde kunna se fler? Det hela har ju dock att göra med Covid, de har tagit bort många tider i och med detta.
Gäst 2020-11-14 10:13 ! Citera #
Har du försökt länge att boka ny tid Johanna?
Johanna 2020-11-14 11:40 ! Citera #
Ja! Jag är inne varje dag, flera ggr.
Gäst 2020-11-14 19:45 ! Citera #
Johanna 2020-11-14
Ja! Jag är inne varje dag, flera ggr.
Samma här, har kuggat fem gånger och just nu är det sjukt svårt att hitta lediga tider innan var det lite enklare men nu helt omöjligt.... :cry: :cry:
Gäst 2020-11-15 17:40 ! Citera #
...och har du kuggat 5 ggr så upptar du en halv dags arbetstid på EN inspektör. Både pengar och tid som kunde investeras i utbildning. Och så undrar man varför det blir köer till körprov...
Gäst 2020-11-15 18:25 ! Citera #
Gäst 2020-11-15
...och har du kuggat 5 ggr så upptar du en halv dags arbetstid på EN inspektör. Både pengar och tid som kunde investeras i utbildning. Och så undrar man varför det blir köer till körprov...
Varför bryr du dig ens om antalet? Spelar ingen roll hur många gånger inte mitt fel att jag fick underkänt!
Buhu 2020-11-15 18:34 ! Citera #
Gäst 2020-11-15
Varför bryr du dig ens om antalet? Spelar ingen roll hur många gånger inte mitt fel att jag fick underkänt!
Haha vems fel är det då? Var det din låtsaskompis som körde medans du gömde dig i buskarna och tuggade snuttefilten med offerkoftan på?
Gäst 2020-11-15 18:46 ! Citera #
Buhu 2020-11-15
Haha vems fel är det då? Var det din låtsaskompis som körde medans du gömde dig i buskarna och tuggade snuttefilten med offerkoftan på?
Ja precis!
Björn He 2020-11-15 21:34 ! Citera #
När jag blev kuggad på andra försöket för ungefär exakt 7 år sen, den 17 oktober 2013, så gjorde jag ett akut nytt försök att hitta en ledig uppkörningstid, och hittade då en den 24 oktober, bara en vecka senare. Att jag lyckades hitta en ny tredje tid så tidigt kan ha berott på olika uppkörningsorter: Min andra uppkörning var i Lidköping som jag tycker är en riktig jävla skitord, i alla fall för körprov, medan min tredje bokade uppkörning var i Västerås som var samma ort som på första försöket. Jag bör ha bokat tid i Västerås redan inför andra försöket, men det var väl inte så lätt för mig att hitta nån ledig tid i Västerås. Västerås är i alla fall en mycket bättre uppkörningsort än vad många andra orter är, åtminstone MYCKET bättre än Lidköping!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor