Start > Körkortsforum > Uppkörning Norrtälje

Uppkörning Norrtälje

Johanna 2020-11-02 15:47 ! Citera #
Hej!

Jag kuggade idag på uppkörning i Jakobsberg. :( Kuggade på trafikregler. Orkar ej gå mer in i detalj på uppkörningen, var mest småfel som gjorde att jag kuggade. Hur som helst så har jag nu bokat en ny uppkörning, fast i Norrtälje. Detta då det ej finns några uppkörningar här i Järfälla förrän i februari. Någon som har kört i Norrtälje och kan berätta hur det var? Väldigt nyfiken då jag aldrig kört där!
Gäst 2020-11-02 23:07 ! Citera #
Johanna 2020-11-02
Hej!

Jag kuggade idag på uppkörning i Jakobsberg. :( Kuggade på trafikregler. Orkar ej gå mer in i detalj på uppkörningen, var mest småfel som gjorde att jag kuggade. Hur som helst så har jag nu bokat en ny uppkörning, fast i Norrtälje. Detta då det ej finns några uppkörningar här i Järfälla förrän i februari. Någon som har kört i Norrtälje och kan berätta hur det var? Väldigt nyfiken då jag aldrig kört där!
Föreslår att du tar en längre övningskörnings tur till norrtälje o kör runt där och bekanta dig lite

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 21:38
1
I går 20:51
135
2025-01-21 19:20

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Testa ett teoriprov