Start > Körkortsforum > Teoriprov övervakare

Teoriprov övervakare

acknan 2020-10-28 23:07 ! Citera #
Tänkte på en sak. När man skriver teoriprovet så sitter det ju en kvinna/man vid en disk och kollar allas ID och det. Sedan när man hade skrivit klart så hade den personen ens ID redo. Så de kunde tydligen se vilka som var klara osv. När jag fick godkänt så bara reste jag mig upp och tog på min jacka sedan gick jag fram och tog mitt ID. Kvinnan i disken bara tittade på mig med en neutral min och så gick jag ut. Visste hon om jag klarade det eller inte ? Känns som att ifall de får se resultaten så kanske det är svårt att hålla masken. Tänker typ att hon ser någon som kuggar med 20 rätt. Då kanske hon inte kan hålla sig för skratt? Så kan det ju inte vara för det hade ju varit kränkande. Så min gissning är att de ser vilka som är klara, men inte resultaten. Vad tror ni 8-) ?
Gäst 2020-10-29 13:21 ! Citera #
Jag tror de vet det direkt. När man trycker på slutresultat då får hen meddelande på att X har klarat provet oavsett underkänt eller godkänt.
nkm 2020-11-08 23:40 ! Citera #
Dem ser absolut ditt resultat - När jag fick godkänd på mitt prov, gick jag upp och fick höra ”Grattis ;-)” innan hon gav mig mitt ID :-)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo