Klarade uppkörningen i Järfälla
Idag klarade jag min första uppkörning! Körde Volvo V60 och har tidigare endast kört volkswagen så det var lite nytt och hade svårt med växlingen de första 5 minutrarna men det löste sig. Jag körde först mot E18 Oslo och sen avfarten vid Vällingby. Fick köra en hel del stora rondeller. Körde in i ett villaområde och fick backa runt hörn. Fick kolla spolarvätskan medan jag körde. Starta i backe. Sen körde jag tillbaka till trafikverket och fick göra en vanlig parkering där och det verkade inte som att hon bedömde den.
Jag körde i Järfälla kanske 5 gånger innan min uppkörning och det räckte bra. Ett tips är att ta några djupa andetag när det blir jobbigt. Kändes jobbigt att misslyckas med växlingen i början men tog några djupa andetag och efter det gick allt perfekt.
Denna tråd är endast för att informera och inte för att visa upp!
Stort grattis till körkortet! Är otroligt nervös inför min uppkörning snart och tycker att det är skönt med att du bidrar med positiv energi här 😊
Bra jobbat och naturligtvis ska du vara stolt!
Nervös 2020-10-27Stort grattis till körkortet! Är otroligt nervös inför min uppkörning snart och tycker att det är skönt med att du bidrar med positiv energi här 😊
Tack! Precis det min tanke var med detta inlägg. Lycka till!! 😊
Gäst 2020-10-27Bra jobbat och naturligtvis ska du vara stolt!
Tack så mycket 😂
Klarade uppkörningen idag i Sollentuna. Känns så jävla bra att jag kan nu körs bil utan övningskör skylten!
Hummus 2020-10-27Klarade uppkörningen idag i Sollentuna. Känns så jävla bra att jag kan nu körs bil utan övningskör skylten!
Grattis! Ja, känns så härligt men också konstigt haha 😂
Linn 2020-10-27Grattis! Ja, känns så härligt men också konstigt haha 😂
Grattis till dig också. Kör försiktigt 😂